MS Windows
briani 27239
Internet Explorer reagerer ikke på "link"
Fra : Lyrik

Dato : 04-02-05 01:49

Jeg har fået en irriterende fejl som går ud på,- at hvis jeg læser et "link"
i en e-mail og trykker på "linket" så sker der intet!
Linien virker helt død og IE åbner ikke!
Hvordan får jeg "opdraget" IE til atter at åbne link?

Hilsen
jens

Fra : Lyrik

Dato : 04-02-05 01:52

> Hvordan får jeg "opdraget" IE til atter at åbne link?
++++++++++++++++
Jeg må tilføje at det er WinXP og at det er nyeste IE, så jeg kan ikke
"opgaradere" mig ud af problemet.
Det er så greelt at selv om IE er åben!-Så overføres linket ikke engang til
det åbne program.
Jeg må copy og paste linket ind i IE og trykke "return" inden der sker
noget.

Hilsen
jens

Fra : Hans

Dato : 04-02-05 02:32

Lyrik wrote:
> [...]
> engang til det åbne program.
> Jeg må copy og paste linket ind i IE og trykke "return" inden der sker

Jeg fik det samme problem da jeg installerede et IDN-plugin fra Verisign i
OE. Nu sidder jeg ikke ved en maskine med sp2, men kan huske noget om, at
under indstillinger og fanen sikkerhed er der nogle nye punkter netop med
links i OE.

Prøv og kig der.

Hans

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 04-02-05 12:43

Lyrik wrote:
> [...]
> Linien virker helt død og IE åbner ikke!
> Hvordan får jeg "opdraget" IE til atter at åbne link?

Jeg går ud fra at du bruger Outlook Express...

Jeg havde samme probelem, efter at have fjerne flubenet her virkede det
igen:
Funktioner - Indstillinger - Sikkerhed - Bloker billeder og....

Grunden til at det ikke virkede ved mig var at jeg bruger OE-QuoteFix.

Men det havde nok været mere korrekt, hvis du havde spurgt i den
korrekte gruppe:
For Outlook Express:

For andre mail/news programmer:
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...