MS Windows
briani 27239
Internetgenvej maksimeret - win xp pro og ~
Fra : Grandt

Dato : 03-02-05 20:34

Hej NG

Jeg er helt med på hvordan man via egenskaber for en alm. genvej kan vælge i
hvilken tilstand et prg. skal køres, men hvordan får man så en
internetgenvej til at køre maksimeret? Dette gælder både win 98 og XP pro!

Håber der er en der ligge inde med et guldkorn!

Grandt

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 09:57

Grandt wrote:
> [...]
> vælge i hvilken tilstand et prg. skal køres, men hvordan får man så en
> internetgenvej til at køre maksimeret? Dette gælder både win 98 og XP

Hvis vi taler om Internet Explorer, så findes der et lille gratis program
ved navn "IE New Window Maximizer", som automatisk maximerer
vinduer som åbnes i både Internet Explorer og Outlook Express.
Programmet kører på Windows 98, ME, 2000 og XP. Findes her:

http://www.jiisoft.com/

-E.G.

Fra : Grandt

Dato : 06-02-05 10:11

> Hvis vi taler om Internet Explorer,

Rigtigt gættet! )

> [...]
> vinduer som åbnes i både Internet Explorer og Outlook Express.
> Programmet kører på Windows 98, ME, 2000 og XP. Findes her:

Sikke hvor det virker!! ))))

SUCCES!!!!!

Fantastisk at man ikke kan gøre det i Windows uden et ekstra program ;-((

Tak for hjælpen!!! o",)

Grandt