MS Windows
briani 27239
Deling
Fra : Michael Jensen

Dato : 01-02-05 21:14

Hejsa! (Ved ikke om dette er et netværks-spørgsmål, eller et windows sprg??)

Jeg har en computer i stuen som skal kunne streame fra min hovedcomputer.
Derfor har jeg sat deling på en mappe "Media". I denne mappe er der en del
undermapper.

Hvordan kan det være at jeg ikke kan få adgang til de filer i
undermapperne??? Jeg kan godt "surfe" ind og se dem, men når jeg
dobbeltklikker skriver Media Player at den ikke kan få adgang! Kopierer jeg
så filerne ud i roden af "media" mappen kan jeg sagtens se og afspille dem.
Selv om jeg laver deling på en af undermapperne inde i "media" mappen, så
VIL den bare ikke......

Kører XP på begge maskiner.....
Nogen forslag??

\Michael

Fra : Nørholm

Dato : 02-02-05 15:00

Hej
Jeg har et ligende problem nemlig med nogle mapper jeg gerne vil dele på et
netværk. Mapperne kan udmærkes ses, men de er skrivebeskyttede. Jeg kan også
få maskinene til at fjerne skrivebeskyttelsen, dog kun til jeg har lukket
mappen. Når jeg åbner den igen er der igen et grønt kryds i
skrivebeskyttelse. Hvorfor mon det ikke lykkedes at fjerne
skrivebeskyttelsen permanent?
Vh
Per