MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Grim windows
Fra : Cifly

Dato : 01-02-05 08:26

Efter et spil (CIV III) blev afbrudt og lukkede ned, grundet en fejl i et
andet program, har min windows interface været uhyggelig grim.

Al tekst ligner fed med ekstra fed, vinduerne i programmerne fylder mere end
de plejer, trods jeg fortsat kører i 1024*768.

Enhver menu (Word, windows andre programmer) folder sig laaangsomt ud, som
om computeren er ved at løbe tør for hukommelse. Og det ved jeg den ikke er.

Hvad hulen er der sket?

Har tjekket skærmkort, tilpas menuen på skrivebordet mv. Kan ikke hitte ud
af det.

Cifly

--
~~~~~~~~
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar.

Fra : Filip

Dato : 01-02-05 09:20

"Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad hulen er der sket?
>
> Har tjekket skærmkort, tilpas menuen på skrivebordet mv. Kan ikke hitte ud

Hvilket styresystem?
Prøv at afinstallere civIII det kan være at det hjælper. Ellers hvis du
bruger XP kan du bruge genoprettelses programmet under
tilbehør>systemværktøjer.

Filip

Fra : Cifly

Dato : 01-02-05 10:02

"Filip" <filipravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
| Prøv at afinstallere civIII det kan være at det hjælper. Ellers hvis du
| bruger XP kan du bruge genoprettelses programmet under

Jeg køre XP. Men jeg tror ikke at en genopretning vil løse problemet, da det
er nogle indstillinger der er blevet ændret.

Fra : Cifly

Dato : 01-02-05 10:07

Fra : Cifly

Dato : 01-02-05 10:07

> [...]
det
| er nogle indstillinger der er blevet ændret.

Det gjorde det så godt nok

Tak for tippet!!

Cifly

Fra : Filip

Dato : 01-02-05 10:39

> Det gjorde det så godt nok
>
> Tak for tippet!!

Velbekomme. Men det er lige det genoprettelseskonsollen er til for. Den
gemmer dine tidligere indstillinger, så uanset hvor meget (næsten) du roder
rundt i systemet, kan du for det meste gendanne til tidligere indstillinger.

Filip

Fra : Cifly

Dato : 01-02-05 15:03

> [...]
roder
| rundt i systemet, kan du for det meste gendanne til tidligere

Der er åbenbart noget jeg er gået galt i byen med. Jeg trode ikke, at
genoprettelse gemte indstillingerne fra de forskellige værktøjer, men kun
reg.basen. Men nu jeg tænker mig om, gemmer windows selvfølgelig også de
indstillinger i reg.basen. Dah ...

Fra : Calle.

Dato : 01-02-05 17:23

Cifly wrote:
> Jeg køre XP. Men jeg tror ikke at en genopretning vil løse problemet,
> da det er nogle indstillinger der er blevet ændret.
Det er jo lige netop dem Gendannelsen kender
--
Calle.