MS Windows
briani 27239
Store / små bogstaver.
Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 31-01-05 20:00

Hej gruppe. Har et problem som fra tid til anden dukker op og forsvinder
igen.
I visse programmer, især IE og OE skifter skriften tilfældigt mellem store
og små bogstaver. Troede jeg havde spilt øl i tastaturet, men det er altså
tilsyneladende ikke i alle programmer det forekommer. Tastaturet er IKKE
trådløst , kører XP Pro.

Nogen ideer ?

Forresten - Sådan lidt OT - Firefox og nogle gange også IE nægter at åbne
Acrobat Reader, skidtet stivner bare. Har prøvet at geninstallere AR, samt
Firefox plug-in's. Hjalp nix.

Med venlig hilsen
Niels

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-05 20:25

Niels Damsgaard-Sørensen skrev:

> [...]
>tilsyneladende ikke i alle programmer det forekommer. Tastaturet er IKKE

Det er når du kommer til at holde shift-tasten nede for lang tid,
der burde komme en advarsel frem, hvor du kan slå muligheden fra.

Ellers må en anden komme med løsningen, husker ikke hvor man
retter det, udover at det er et eller andet sted i Kontrolpanel
=> handicapindstillinger.
--
Knud

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 31-01-05 21:18

Nix og nej, måske beskrev jeg det for dårligt, det ser sådan her ud:
NIx oG Nej; måSkE BESkreV jEg det foR Då..........
Det tar ret lang tid bare at skrive dette her uden for mange fejl i. I går
var der intet i vejen, men det kommer ind i mellem. Tænker på, om XP
tastaturdriveren konflikter med et eller andet?
Niels

Fra : Ricko.

Dato : 01-02-05 06:48

"Niels Damsgaard-Sørensen" <niels@damsgaardbindestregsoerensen.dk> skrev i
en meddelelse news:41fe9282$0$33656$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> var der intet i vejen, men det kommer ind i mellem. Tænker på, om XP
> tastaturdriveren konflikter med et eller andet?

Nyt tastatur