MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelelse i XP
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 30-01-05 20:40

Kære NG

Efter at have fjernet et program i XP i registreringsdatabasen får jeg nu
denne besked.

MHotkey.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

fejlsignatur:
AppName. mhotkey.exe App ver: 3.0.0.8. ModName: mhotkey.exe Modver: 3.0.0.8
offset 000090c9

Min computer har jeg købt med en recovery CD for at geninstallere, men
behøver jeg det.?

Jeg håber nu at der er en venlig person herinde, som vil forklare hvad denne
meddelelse betyder, den kommer hver gang jeg genstarter og hvordan jeg kan
fjerne den

Hilsen
Ingrid

Fra : Lyrik

Dato : 31-01-05 00:36

Ingrid Bitsch wrote:
> [...]
>
> Jeg håber nu at der er en venlig person herinde, som vil forklare
> hvad denne meddelelse betyder, den kommer hver gang jeg genstarter og

+++++++++++++++++
Mhotkey.exe er et program til at konfigurere "Hotkeys" på en Chicony
computer.
Altså en knap som kan forbinde til internet med et tryk for eksempel.
Den er ikke systemfølsom og den kan lukkes ned eller fjernes.
Måske kan den lukkes ved at åbne for keybordinstillingerne (tastaturet) og
slå den fra.
Så har du ikke hotkeys, men hvem bruger sådan noget shit?

Hilsen
Jens

Fra : Leony

Dato : 31-01-05 08:02

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Måske kan den lukkes ved at åbne for keybordinstillingerne
> (tastaturet) og slå den fra.

Kør -> msconfig
er nok et bedre bud, da den garanteret starter sammen med Windows.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Lyrik

Dato : 31-01-05 23:40

Leony wrote:
> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Kør -> msconfig
> er nok et bedre bud, da den garanteret starter sammen med Windows.
Ja go' ide!
Måske har hun fjernet programmet manuelt og får fejl fra systemet.
Så må hun have fat i Regcleaner.exe og rense registreringsdatabasen.

Hilsen
Jens