MS Windows
briani 27239
problemer med to skærme på GeForce FX 5700
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 30-01-05 17:19

Hej Ng

Jeg har en Sony E430 med alm 15 pins stik på kortet som den primære skærm,
det kører godtnok...

Så har jeg lige købt en fladskærm, Dell 1704FPV med DVI stik, den har jeg
selvfølgelig sat på DVI stikket på mit grafikkort...

Der kommer også billede på begge skærme og jeg kan bruge begge på
skrivebordet, problemer er bare at når jeg tænder for begge skærme og tænder
computeren, så blinker fladskærmen de første 5-10 minutter hvor billedet
kommer og går (det er kun på fladskærmen billedet blinker), for derefter at
være der hele tiden, så efter 10 minutter kan jeg bruge dem begge
ordenligt...

Nogen der har haft lignende problem ?

Mvh Jacob

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-05 23:05

"Jacob d'Andrade" <jacob@removethezub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billedet kommer og går (det er kun på fladskærmen billedet blinker), for
> derefter at være der hele tiden, så efter 10 minutter kan jeg bruge dem

Hvad hvis du bytter om på de to skærme? Der følger vel stik med så det kan
lade sig gøre.

Har du installeret de nyeste drivere?

Det sker nemlig ikke på mit GeForce 5700.

P.S. Jeg har ikke de samme skærme.

John

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 31-01-05 16:13

"John Vedsegaard" <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> "Jacob d'Andrade" <jacob@removethezub.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hvis du bytter om på de to skærme? Der følger vel stik med så det kan
> lade sig gøre.

Det var mit DVI kabel der var dårligt.

> Har du installeret de nyeste drivere?

Ja