MS Windows
briani 27239
Logge af?
Fra : Ib Hansen.

Dato : 30-01-05 14:15

Når jeg skal lukke windows xp ned står der logger af i 10 minutter før den
slukker, er der nogen der har en forklaring?Så vil jeg blive glad.

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 30-01-05 15:00

"Ib Hansen." skrev
> Når jeg skal lukke windows xp ned står der logger af i 10 minutter før den
> slukker, er der nogen der har en forklaring? Så vil jeg blive glad.

Forslag til hurtigere nedlukning -
såfremt det er en moderne PC fra dette årtusinde -
tryk på Power knappen -
så skynder XP sig at lukke ned -
men gør det alligevel pænt.

Men brug IKKE powerknappen
til at lukke ned med hvis den tager stømmen
med det samme - så kan du miste din
windows installation.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 30-01-05 17:50

Ib Hansen. wrote:
> Når jeg skal lukke windows xp ned står der logger af i 10 minutter
> før den slukker, er der nogen der har en forklaring?Så vil jeg blive
> glad.

Det har været oppe at vende et par gange. Jeg har lavet en hurtig
søgning i gruppen og fandt flg. svar[1]. Prøv at læse nogen af dem
igennem og evt. gøre søgningen mere præcis. Det kan være du finder hjælp
der i første omgang.

[1]
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&c2coff=1&q=lukke+windows+langsom+xp&meta=group%3Ddk.edb.system.ms-windows.*
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...