MS Windows
briani 27239
BGKAHN.exe ??
Fra : MVN

Dato : 28-01-05 18:00

jeg har lige hentet freeware programmet spybot (det styrer)

men det fandt en fil ved navn bgkahn og spørger til om jeg skal blokere
eller tillade den i min windows opstart....

er der nogle der kender til den fil ? er det en fil jeg kan slette eller
skal jeg bruge den til noget ??

jeg har win XP

MVN

Fra : MVN

Dato : 28-01-05 18:03

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller tillade den i min windows opstart....
>
> er der nogle der kender til den fil ? er det en fil jeg kan slette eller

den ligger i c:\windows\system32

hvis det skulle hjælpe

Fra : Frede Plesner Sørens~

Dato : 28-01-05 19:27

> [...]
> eller tillade den i min windows opstart....
>
> er der nogle der kender til den fil ? er det en fil jeg kan slette eller

Når jeg er i tvivl, plejer jeg at spørge Google, som imidlertid ikke kender
den.
Prøv så at finde filen i stifinder og højreklikke på den, måske afsløres det
så, hvad det er for en fætter.
I øvrigt må spybot også tilbyde en backup, så skaden er jo ikke stor.
Det lyder ikke som en windows-fil.

Fra : MVN

Dato : 28-01-05 19:40

"Frede Plesner Sørensen" <frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk> skrev i en
meddelelse news:41fa83c0$0$274$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> [...]
det
> så, hvad det er for en fætter.
> I øvrigt må spybot også tilbyde en backup, så skaden er jo ikke stor.

jeg har spurgt google..... man han forholdte sig tavs

Fra : Frede Plesner Sørens~

Dato : 28-01-05 21:53

> [...]
> kender
> det
>>

> jeg har spurgt google..... man han forholdte sig tavs

Ja, det fandt jeg jo ud af.
Har du prøvet højreklik>egenskaber?
Ellers bare deaktiver.
Det er normalt kun windowsprogrammer (samt virus/addware), der lægger sig i
system32.