MS Windows
briani 27239
Billeder i Windows ME
Fra : Mort1

Dato : 28-01-05 17:55

Win XP har jo et udmærket "billedfremvisningsprogram (Windows Billed- og
Faxfremviser) Nu er der imidlertid en bekendt, som kører WIN ME, som spørger
om, hvordan hun kan lave en tilsvarende opbevaring / fremvisning af billeder
i Win. ME.
Det forekommer mig at WIN. ME i sin tid gik for at være godt til billeder?
Er der nogen der har "de vise sten"?

Mvh
Mort1

Fra : jda^fx

Dato : 28-01-05 20:30

On Fri, 28 Jan 2005 17:54:53 +0100, "Mort1"
<sletmortensens@fjernmail.dk> wrote:

> [...]
>om, hvordan hun kan lave en tilsvarende opbevaring / fremvisning af billeder

Der er et rigtigt cool lille program til at lave alt muligt med
billeder som endda er gratis: Irfanview http://www.irfanview.com/ Det
skulle nok kunne klare det

>Det forekommer mig at WIN. ME i sin tid gik for at være godt.....

Øhh?????

jda^fx

Fra : Gevaldi

Dato : 28-01-05 20:40

Mort1 skriblede:
> [...]
> Det forekommer mig at WIN. ME i sin tid gik for at være godt til
> billeder? Er der nogen der har "de vise sten"?

Der er en Billedfremviser i ME, den hedder:
Billedeksempel.

--
/Gevaldi