MS Windows
briani 27239
filer kunne ikke defragmenteres ?
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 28-01-05 17:07

jeg har defragmenteret mit c-drev og den skrev at der var filer der
ikke kunne defragmenteres og jeg kunne se i raporten at det drejer sig
om 434mb system volume information restore ?? hvad gør jeg det er
første gang jeg har fået denne besked ?

(1) Amin Jensen der var på badeferie har lovet de thailandske myndigheder at

Fra : Frede Plesner Sørens~

Dato : 28-01-05 17:26

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke kunne defragmenteres og jeg kunne se i raporten at det drejer sig
> om 434mb system volume information restore ?? hvad gør jeg det er

Ikke noget problem, det er filerne til gendannelse.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 29-01-05 10:05

On Fri, 28 Jan 2005 17:26:11 +0100, "Frede Plesner Sørensen"
<frede-plesner@mail.sonofon.dk> wrote:

>"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

>Ikke noget problem, det er filerne til gendannelse.

nåe er det mit system restore ? jeg syntes bare ikke at jeg har set
det før ?eller har jeg bare overset det ?