MS Windows
briani 27239
Eksport af Outlook calenderdata
Fra : Per Münster

Dato : 27-01-05 10:36

Goddag,

Der ligger i Outlook nogle manuelle faciliteter til at eksportere
kalenderdata. Men jeg vil gerne have en automatisk, der f.eks. udføres på
tidpunkter eller ved programstart. Her er er problemet:

2 pc'er har hver sin outlook - den ene va en exchange, den anden for sig
selv. Hidtil har min gamle Pda (Palm) sørget for at ændringer blev flyttet
mellem dem, men ikke mere, for den nye version af Palm er ikke god til at
holde styr på de to platforme.

Jeg er lige glad med hvordan de to outlook'er bliver synkroniseret - via
palm eller via en ftp-server. Kan man finde en automatiseret måde at
eksportere / hhv. importere (evt. synkronisere) disse data?

MVH

Per

Fra : jda^fx

Dato : 29-01-05 17:47

On Thu, 27 Jan 2005 10:36:12 +0100, "Per Münster" <nospam@nospam.xx>
wrote:

> [...]
>palm eller via en ftp-server. Kan man finde en automatiseret måde at
>eksportere / hhv. importere (evt. synkronisere) disse data?

Hvis du har en server til rådighed og du mener Microsoft Outlook og
ikke Outlook Express så skulle der være en mulighed. Der er mange
måder at starte MS outlook på, men du skal nok bruge enten outlook.exe
/autorun makronavn eller outlook.exe /altvba otmfilename Hvis du
bruger den første, så skal du *bare* lige have lavet dig en makro med
eksporten af kalenderen. Med den anden skal du *bare* lige have lavet
dig et lille VBA program der klarer det. Under alle omstændigheder
skal du nok lige have fat i en bog om VB for Applications. Du kan
selvfølgelig også bare eksportere en .pst fil ud til ftp serveren og
importere den hjemme hos dig selv, eller rode lidt mere med PDA'en

jda^fx