MS Windows
briani 27239
printdriver
Fra : Frank

Dato : 27-01-05 09:22

Hej

Jeg har fået foræret en HP DeskJet 615 c, som jeg vil installere på en
maskine med windows 98. Cde´n med pinterdriveren på har jeg ikke fået, og
gik derfor ind på HP´s hjemmeside for at finde den.

Der er en hulens masse driver, bare ikke til en HP DeskJet 615 c

Er der nogen der har et bud på, hvordan jeg kommer videre.

på forhånd tak

Frank

Fra : Gevaldi

Dato : 27-01-05 09:38

Frank skriblede:
> [...]
> maskine med windows 98. Cde´n med pinterdriveren på har jeg ikke
> fået, og gik derfor ind på HP´s hjemmeside for at finde den.

Du fik op til flere forslag da du spurgte
i *går* Har du hentet de drivere der
blev lagt i dk.binaer.

--
/Gevaldi

Fra : Frank

Dato : 27-01-05 15:36

Jeg har haft nogle problemer med min mail, så jeg havde ikke set svarene på
den første meddelse.

Tusind tak for hjælpen

Fra : Jens

Dato : 28-01-05 08:38

"Frank" <web34@kursist.amu-syd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er en hulens masse driver, bare ikke til en HP DeskJet 615 c
>
> Er der nogen der har et bud på, hvordan jeg kommer videre.

Gå ind på HP's hjemmeside - support - søg efter 615c.

/Jens