MS Windows
briani 27239
Fjerne skygge under tekst på skrivebord?
Fra : Hotchpot

Dato : 26-01-05 23:19

Hvordan er det nu lige at jeg får teksten under iconerne på skrivebordet til
at stå oven i baggrundsbilledet uden skygge på?
Jeg har flere brugere på og jeg kan ikke se forskel ved at højreklikke og
vælge egenskaber på de brugere der har tekst med skygge og dem der ikke
har??
Niels

Fra : Pico

Dato : 27-01-05 00:24

Hotchpot wrote:
> [...]
> Jeg har flere brugere på og jeg kan ikke se forskel ved at
> højreklikke og vælge egenskaber på de brugere der har tekst med

Prøv om nedestående kan bruges:

Control Panel > System > Advanced > Settings i afsnittet 'Performance'
og under fanebladet Visual Effects skal der være flueben i 'Use drop
shadows for icon labels on the desktop' hvis du vil have gennemsigtige
ikonlabels på skrivebordet.

Åbn System i kontrolpanel, klik på fanebladet avanceret og herefter klik
på indstillinger for ydeevne, klik på fanebladet visuelle effekter, sæt
mærke ud for bruger defineret og sæt flueben ud for brug skygger til
ikoner på skrivebord.

Ellers kan du bruge Trans Text,
http://www.realityrift.com/applications/transtext/
Pico