MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvak kan jeg slette ved XP
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 13:47

Jeg syndes at Xp ligger mange temp ting som den såp ikke sletter igen

SÅ hvad kan jeg selv slette udne det giver bøvl!

C:\windows\temp
c:\windows\$NtUninstallKB834707$ (og ander nummer)
c:\windows\"Downloaded Program Files"
c:\"System Volume Information"
\_restore{09A0DB74-E1A5-4A65-8ED0-C235A08A3842}
(ved det er til at kunne gå tilbage til en tideliger instalation .... men
her stoler ejg mere på PQDI (eller ghost) )
C:\temp

Swap fil er flytte til D-drev
Er der andet ?

Grunde er den at jeg som sagt bruger PQDI og for at gøre den så hurtig som
muligt vil jeg geren holde størelsen nede og det kunne jo være man en dag
kom ud for en PC hvor der var plads problemmer

Fra : jda^fx

Dato : 27-01-05 04:13

On Tue, 25 Jan 2005 13:47:06 +0100, "Kai LJ. Rasmussen" <kai(/snabel
a/)abou(/pungt/)dk> wrote:

> [...]
>muligt vil jeg geren holde størelsen nede og det kunne jo være man en dag
>kom ud for en PC hvor der var plads problemmer

I stedet for at begynde at sidde og slette manuelt, som kan tage lang
tid og somme tider får man ikke det hele med og andre gange så får man
for meget, så hent et lille tool der hedder hdvalet
http://www.filelibrary.com/Contents/Multi-Platform/105/35.html Det
scanner din harddisk igennem for unødvendige og tempfiler og fjerner
dem. Feks. system volume information er det ikke nogen god idé at
fjerne. restore forsvinder af sig selv hvis du slår 'system restore'
funktionen fra. Der er muligt at du stoler mere på Ghost, men det kan
nu være fikst nok en gang i mellem lige at kunne gøre hvis man har
fået installeret noget uden en ordentlig uninstall funktion som man
lige skulle prøve af. Temp mapperne kan du tømme men ikke slette. Og
det er bedst at gøre lige efter du har startet. Men prøv hdvalet.

jda^fx

Fra : Gunnar

Dato : 28-01-05 22:06

> [...]
> lige skulle prøve af. Temp mapperne kan du tømme men ikke slette. Og
> det er bedst at gøre lige efter du har startet. Men prøv hdvalet.

Hej
Det er da utroligt det den finder, men jeg kan ikke få den til at slette
det
Hvordan gør jeg det, Jeg kan se filerne markere dem og slette dem, men
de er der stadig hvis jeg kører en gang mere
Gunnar

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : jda^fx

Dato : 28-01-05 22:20

On Fri, 28 Jan 2005 22:06:15 +0100, "Gunnar" <g.grooss@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>Hvordan gør jeg det, Jeg kan se filerne markere dem og slette dem, men
>de er der stadig hvis jeg kører en gang mere

Ved siden af 'Clean Up' knappen er der et lille check ved 'Test mode'
Husk at fjerne det. Hvis den ikke vil, det er bedst at køre den lige
efter startup, hvis den stadig ikke vil, start i fejlsikret tilstand.
(når du starter tryk F8 en hel masse gange lige efter bios er færdig
og vælg så fejlsikker tilstand) Det skulle hjælpe

jda^fx