MS Windows
briani 27239
sp2 problem
Fra : Martin

Dato : 22-01-05 20:16

Efter en windowsupdate lykkedes en sp2 installation fint på en Acer bærbar
med win xp home edition

Der var dog problemer med NIS 2004. (Norton Internet Security)

Jeg brugte så systemgendannelse og derved kom jeg tilbage til et punkt hvor
jeg så installerede NIS 2004 uden problemer.

Nu er problemet at under en ny installation af sp2 kommer den pludselig med
en dialogbox med en besked at den ikke har adgang...

Ikke et ord om hvad der ikke er adgang til... ?&¤%&#/)(#/

Jeg kan kun trykke ok og sp2 bliver så ikke installeret.

Jeg har prøvet at slette mappen i c:\windows\software distribution\download
der hører til sp2 samt slette sp2.cab på c drevet og kørt en ny sp2 install
fra WindowsXP-KB835935-SP2-DAN.exe downloadet fra MS men med samme resultat.

Hvordan kan jeg installere sp2, det er som om der hænger nogle fejl fra
gendannelse til et tidligere punkt.

Martin

Fra : reno

Dato : 22-01-05 21:09

var nis 2004 installeret før sp2, min kørte også på den måde da jeg
installerede nis 2202 efter sp 2.
mvh reno

Fra : Martin

Dato : 22-01-05 23:46