MS Windows
briani 27239
Fejlmelding ved kørsel af Bridgeprogram
Fra : Erik Greve

Dato : 22-01-05 18:53

Hej NG

Mit Bridgeprogram har hidtil kørt fint under winXP Pro Sp2, men nu får jeg
pludselig en fejlmelding, der siger : F:\windows\system32\autoexec.nt.
Systemfilen er ikke egnet til at
køre Dos og Microsoft Windows programmer. Luk for at afslutte.

Jeg kan så lukke eller ignorere , men begge dele lukker bare.
Kan nogen hjælpe ?

VENLIG HILSEN
ERIK

Fra : Petersen_Michael

Dato : 22-01-05 19:17

In news:41f292f7$0$45736$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Erik Greve <eg@erikgreve.dk> wrote:

> Kan nogen hjælpe ?

Hvis du kigger tilbage i gruppen, vil du se at det skyldes at du har
mistet autoexec.nt
Du kan jo prøve at søge efter filen på din PC, måske ligger den i et
recovery dir. ellers kan jeg sende den til dig..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Erik Greve

Dato : 22-01-05 19:49

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:41f2988e$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Du kan jo prøve at søge efter filen på din PC, måske ligger den i et
> recovery dir. ellers kan jeg sende den til dig..

Tak for svar, den var godt nok forsvundet ??? Men jeg fandt den
i et repair bibliotek. Nu kan jeg spille igen.

Venlig hilsen
Erik