MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP starte som 98
Fra : John Jachmsen

Dato : 22-01-05 15:36

Hejsa
Jeg har en scanner (Sandberg 3D scanner) som der ikke er udviklet
drivere til winXP til. Jeg har søgt og ledt, men der er ikke lavet XP
drivere hvilket også står på Sandbergs hjemmeside.
Mit spørgsmål er nu, kan man starte winXP op i WIN98 eller WIN2000 mode
således at min gamle scanner ikke skal på hardwarekirkegården?

Hilsen
JJ

Fra : Gokke

Dato : 22-01-05 16:19

"John Jachmsen" <duerikke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mit spørgsmål er nu, kan man starte winXP op i WIN98 eller WIN2000 mode
> således at min gamle scanner ikke skal på hardwarekirkegården?

Prøv at bruge driveren til Win2000.

Somme tider virker de også under XP.

Gokke

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-01-05 21:43

> [...]
> drivere hvilket også står på Sandbergs hjemmeside.
> Mit spørgsmål er nu, kan man starte winXP op i WIN98 eller WIN2000 mode

Nej
Din eneste chance er at 2000 driveren virker, eller at du helt tilfældigt
skulle støde på en anden. Men jeg ved ikke hvor du skulle støde på den.
Dog kan du prøve på
http://www.driverguide.com/
Login med
drivers
all

De har også Sandberg scanner drivere liggende. Jeg har før fundet uoriginale
drivere til ting som ellers ikke var kompatible med det gældende
styresystem.

Kurt