MS Windows
briani 27239
Program kan ikke fjernes, kildefil i brug~
Fra : Jakob

Dato : 22-01-05 12:20

Jeg har brug for at fjerne 2 programmer fra win2k, men de nægter at
blive smidt ud. Når jeg prøver får jeg beskeden at de ikke kan fjernes
da kildefilen er i brug....

Hva faen gør man så.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ricko.

Dato : 22-01-05 12:25

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Gør som vi andre gør, slukker for dem og sletter dem

Fra : Jakob

Dato : 22-01-05 12:36

> Gør som vi andre gør, slukker for dem og sletter dem

Ja ja ja ikke så sarkastisk nu, er godt klar over at man ikke kan slette
et program der kører, og det var naturligvis lukket ned.

Men jeg fandt ud af at de åbenbart har nogle processer kørende i
baggrunden som jeg fik lukket for.

Jakob