MS Windows
briani 27239
Udskrive
Fra : Kim2000

Dato : 20-01-05 15:53

Er der nogen kloge hoveder, der kan hjælpe?

Hvordan udskriver jeg en directory til en tekstfil, der så kan indsættes i
word?

Mvh
Kim

--
Online romaner, noveller, tegneserier m.m. finder du i SOS, anmeldelser af
spil, software og hardware til pc og Amiga findes under computer.

Fra : Steen Gellett

Dato : 20-01-05 17:27

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen kloge hoveder, der kan hjælpe?
>
> Hvordan udskriver jeg en directory til en tekstfil, der så kan indsættes i
> word?

Styresystem ???

Jeg lader som det er winxp...
Start en CMD i kør og skift til det dir du vil have og skriv : Dir >
dirfil.txt