MS Windows
briani 27239
ingen sidefil??
Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 20-01-05 15:29

www.tingholm.com/sidefil.jpg

hvordan kan jeg sætte sidefil til at være 0 (ingen) hvor den siger at den
bruger næsten 500 mb sidefil ??

ændringen i str er selvfølgelig taget i brug og maskinen har været
genstartet...

--
Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com

Fra : ain

Dato : 20-01-05 15:59

"Brian Tingholm [7900]" <rendmig@tingholm.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger næsten 500 mb sidefil ??
>
> ændringen i str er selvfølgelig taget i brug og maskinen har været

i virtuel hukommelse, slå den fra på alle drev...(altså ingen sidefil.)
//ain

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-01-05 22:51

ain wrote:

> i virtuel hukommelse, slå den fra på alle drev...(altså ingen
> sidefil.) //ain

Men det er ikke heldigt. Der bør være 2MiB på systemdrevet.

Jesper G. Poulsen