MS Windows
briani 27239
Drivere til HP Pavilion t777.dk
Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 21:18

Jeg har en HP Pavilion t777.dk maskine som jeg har installeret XP på.
Der fulgte ikke nogle drivere med til maskinen, da der er en recovery
partition på harddisken, som selv installerer XP.

Jeg har søgt på HP hjemmeside og kan ikke finde nogle drivere til
maskinen. Det meste er dog installeret vha. Windows Update, men der
mangler et par ting.

Nogle som ved hvor jeg kan finde disse filer? Recovery partitionen kan
jeg ikke hive noget ud af.

Mvh

Jimmy

Fra : Palle

Dato : 19-01-05 22:58

"Jimmy E. Frederiksen" <jimmy [at] e-frederiksen [dot] dk> skrev i en
meddelelse news:24gtu0l3otlkauu79fcduqhdc592h2u8i0@4ax.com...

Drivere til hvad?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-01-05 23:17

> [...]
> mangler et par ting.
>
> Nogle som ved hvor jeg kan finde disse filer? Recovery partitionen kan

Du skriver ikke noget om, hvad du mangler, så er det jo svært at vide, hvad
man skal søge efter. Hvis du har brugt recovery muligheden, hvorfor er de
rette drivere så ikke installeret?
Men jeg fandt da et par enkelte
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?lc=en&lang=en&cc=us&product=
447114&dlc=en&sw_lang=6&os=228
Men om du kan bruge dem er jo svært at vide.

Kurt

Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 20-01-05 12:36

Kurt B. Andersen <kurtnospam@portalen.no> skrev:
>Men om du kan bruge dem er jo svært at vide.

Beklager jeg ikke lige fik det uddybet. Jeg har manuelt lagt XP
og ikke brugt recovery muligheden (fordi jeg ikke ønsker alle de
ting som er i recovery imaget).

Jeg ville gerne have fingrene i samtlige drivere. De følger ikke
med på CD'er, og dem som ligger på deres hjemmeside er ikke mange.

Jimmy

Fra : Futte

Dato : 20-01-05 15:42

> [...]
> mangler et par ting.
>
> Nogle som ved hvor jeg kan finde disse filer? Recovery partitionen kan

Hej.
Find ud af hvilken hardware det er du mangler driverne til,
det kan du se i enhedshåndtering,
og hent så driverne fra producentens hjemmeside.

Mvh Futte.