MS Windows
briani 27239
Fil-søgning i XP
Fra : Kim

Dato : 19-01-05 12:23

Det tager en "evighed" at søge efter filer i WindowsXP.
Jeg tror det er fordi, den default søger i pakkede (ZIP, ARJ m.m.).
Kan man ikke slå det fra, så den kun søger på filnavne, og ikke
i pakkede filer ?

Mvh, Kim

Fra : Lars HT

Dato : 19-01-05 12:38

"Kim" <No@money.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg tror det er fordi, den default søger i pakkede (ZIP, ARJ m.m.).
> Kan man ikke slå det fra, så den kun søger på filnavne, og ikke

Installér Copernic Desktop Search (søg med Google), som er gratis og genial.

Den indekserer alle de filtyper du ønsker (efter filnavne eller efter
indhold i filerne, hvis du vil det) en gang for alle (tager lang tid).
Derefter vedligeholder den indeks hele tiden, når PCén ikke er i brug.

Leder du efter en bestemt fil, mail, kontaktperson,billede, video, tidligere
besøgt hjemmeside, favoritside mm: ind med et søgeord og et kvart sekund
efter har du en liste grupperet efter filtyper, dato mm.

Bruger det selv og elsker det!

Lars