MS Windows
briani 27239
Keyboard og mus problem
Fra : Jens Peter Sørensen\~

Dato : 18-01-05 11:44

Efter at have installeret em driver til en trådløs mus, kan vi ikke komme
ind i Windows XP, man kan ikke skrive noget på keyboardet og musen virker
heller ikke.
Der er måske blevet lagt en forkert driver til den trådløse mus ind
(Logitech)

Hvordan kan man komme forbi den forkerte driver ved opstart af XP. Vi har
prøvet med fejlsikker tilstand, man heller ikke der virker mus og keyboard.

Mvh
JP Sørensen

Fra : Mads

Dato : 18-01-05 11:55

On Tue, 18 Jan 2005 11:44:24 +0100, "Jens Peter Sørensen\(A\)"
<basti@pc.dk> wrote:

> [...]
>prøvet med fejlsikker tilstand, man heller ikke der virker mus og keyboard.

Sæt et almindeligt keyboard med ledning til og brug PS2 stikket.
Så kan du altid komme i kontakt med maskinen.
Jeg sørger altid for at have et ekstra keyboard på lager af netop
samme årsag.

Har du ikke et, så lån et eller køb et billigt. Du kan sikkert finde
et til en halvtredser et sted. Superbrugsen har tit nogen til den
pris.

mvh Mads

Fra : Jørgen

Dato : 18-01-05 12:06

Mads skrev:

> [...]
>
> Har du ikke et, så lån et eller køb et billigt. Du kan sikkert finde
> et til en halvtredser et sted. Superbrugsen har tit nogen til den

Ja jeg har en ( er ikke super bruger)

Men har du prøvet at trykke på de små knapper så de kan snakke sammen
en på mus, en på klaveturet g en på boksen der fulgte med

Hilsen
Jørgen

Fra : Jens Peter Sørensen\~

Dato : 18-01-05 14:05

Hej

Hmm, problemet er at det keyboard som er på maskinen er med PS2 stik,
brugeren har i sit forsøg på at få sin trådløse mus op at køre
tilsyneladende fået installeret en driver som både er til trådløs mus og
keyboard. Efter følgende virker hverken den trådløse mus eller keyboardet
med PS2 stik

Mvh
JP Sørensen