MS Windows
briani 27239
Slette sporene efter sig ?
Fra : GT

Dato : 17-01-05 12:34

Hej Gruppe
Når jeg har været ude og "surfe" på nettet, ja så er det ikke altid at
jeg ønsker at konen kan se hvor jeg har været..LOL
Jeg plejer at højreklikke internetikonet og så fjerne sporene der...
Er der et program der automatisk kan fjerne alle spor efter mig om
hvor jeg har været når jeg lukker internettet?
Håber på lidt hjælp..

Netsurferen på Fyens Land...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-01-05 12:53

GT wrote:

> Er der et program der automatisk kan fjerne alle spor efter mig om
> hvor jeg har været når jeg lukker internettet?

Download og installér TweakUI.
http://tinyurl.com/i4p

Kig under "Paranoia"

Jesper G. Poulsen

Fra : Per

Dato : 17-01-05 13:13

--

Hej Netsurfer!

Jeg vil anbefale programmet IE-privacy keeper.

Det sletter stort set alt med et tryk. Jeg bruger den selv og den er uden
spyware mv. og så er den gratis. Den kan også indstilles til at slette alt,,
når du lukker sidste vindue i IE mv.

KAn downloades herfra: http://www.unhsolutions.com/IEPK/downloads.shtml

Du skal lige scrolle ned til den. Der er iøvrigt en brugsanvisning af den på
spywarefri.dk under værktøjer.

Held og lykke mvh. Per!

Fra : jane

Dato : 17-01-05 16:18

"GT" <virker@ikke.slut> wrote in news:41eba2ac$0$179
> [...]

> Er der et program der automatisk kan fjerne alle spor efter mig om
> hvor jeg har været når jeg lukker internettet?

Det her er meget nemt, og særdeles efektivt.

Lidt info.

R-Wipe & Clean is a complete solution to wipe useless files and keep your
computer privacy. Irretrievably deletes private records of your on- and
off-line activities, such as temporary internet files, history, cookies,
autocomplete forms and passwords, swap files, recently opened documents
list, Explorer MRUs, temporary files, etc. and free up your disk space.
The utility wipes files and unused disk space using either fast or secure
erase algorithms. All files and folders may be combined in wipe lists to
erase them in a single procedure. Supports both the FAT and NTFS file
systems. All separate wiping and cleaning tasks can be combined in one or
more erasing procedures launched immediately or at predefined times or
events as a background task.

New R-Wipe & Clean 4.0 includes Popup Blocker and supports Internet
Explorer, NETSCAPE, AOL, MSN, Opera, Mozilla, and Firefox browsers as
well as Google and MSN toolbars.

A free fully functional 15-day trial version is available for evaluation
purpose.

http://www.r-wipe.com/

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 18-01-05 00:20

On Mon, 17 Jan 2005 12:34:05 +0100, "GT" <virker@ikke.slut> wrote:

> [...]
>Er der et program der automatisk kan fjerne alle spor efter mig om
>hvor jeg har været når jeg lukker internettet?

Hm. Havde det så været børn.

Ellers er udgangspunktet, at hvis du bruger Windows kan alle på hele
internettet se alle dine filer, og alt hvad du foretager dig på
nettet, så du bør handle derefter.
--
Svend Olaf

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 18-01-05 00:39

GT wrote:

> [...]
> Er der et program der automatisk kan fjerne alle spor efter mig om
> hvor jeg har været når jeg lukker internettet?

Få fingerne i en Knoppix linuxcd. Den booter du op på og kører Linux fra
cdrommen. Efterlader ikke spor på harddisken. Hverken af Knoppix eller
internet snavs.

mvh
Henning