MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
miniaturevisnings problemer....
Fra : Irene Petersen

Dato : 15-01-05 22:54

Hej... Er der nogen der kan hjælpe mig med at få vist alle mine
gemte"stationery´s" som miniature billeder igen???
Problemet er kommet med min nye PC med xp og servicepack 2
forudindstalleret.... Det er kun filer med eml. jeg har problemer med at få
vist.
Venlig hilsen
Irene Petersen

Fra : Gokke

Dato : 16-01-05 09:51

"Irene Petersen" <irenepetersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> forudindstalleret.... Det er kun filer med eml. jeg har problemer med at
> få
> vist.
> Venlig hilsen
> Irene Petersen

..eml filer er outlook express filer... Dem kan du ikke få vist miniature på.

Gokke

Fra : Irene Petersen

Dato : 16-01-05 23:21

HEJ.... Dét har jeg altså kunnet før-også under xp! Jeg har hentet disse
"brevpapirer" rundt omkring og gemt dem i en mappe og her kunne jeg få vist
"billedet" før jeg åbnede filen til brug i outlook express.... Nu er alle
mine "brevpapirer" kun vist som små åbnede kuverter og det er jo ikke nemt
at overskue når man lige vil bruge et "anledningspapir"....
hilsen Irene

Fra : Gokke

Dato : 17-01-05 05:25

> [...]
> alle mine "brevpapirer" kun vist som små åbnede kuverter og det er jo ikke
> nemt at overskue når man lige vil bruge et "anledningspapir"....

Det har jeg aldrig oplevet...

Måske andre i gruppen kan hjælpe.?

Gokke