MS Windows
briani 27239
WIN98
Fra : Calle.

Dato : 15-01-05 19:00

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan hente en samlet opdatering til windows 98
(2editon). Problemet er, at dem der skal opdatere kun har modem, og bor et
stykke væk, så jeg kan ikke bare slutte den til mit bredbånd)

--
Calle.

Fra : emj

Dato : 15-01-05 19:40

On Sat, 15 Jan 2005 19:00:14 +0100, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan hente en samlet opdatering til windows 98
>(2editon). Problemet er, at dem der skal opdatere kun har modem, og bor et
>stykke væk, så jeg kan ikke bare slutte den til mit bredbånd)

Man kan få en gratis cd tilsendt fra Microsoft med opdateringen til
win98SE. desværre er de lidt længe om at eksperdere.
Hilsen emj

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-01-05 20:50

emj skrev:

> Man kan få en gratis cd tilsendt fra Microsoft med opdateringen til
> win98SE.

Link?
Hans

Fra : Gevaldi

Dato : 15-01-05 22:01

Hans Paulin skriblede:

> Link?

Ja, men den er ikke længere " available"
http://www.microsoft.com/athome/security/protect/cd/order.mspx

Så er det jo skjønt at den er i samlingen

--
/Gevaldi

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-01-05 04:55

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 00:43

emj wrote:
> Man kan få en gratis cd tilsendt fra Microsoft med opdateringen til
> win98SE. desværre er de lidt længe om at eksperdere.
Nu har jeg ventet i flere år, så de gør det nok ikke til 98 mere

--
Calle.

Fra : Gevaldi

Dato : 15-01-05 22:07

Calle. skriblede:
> [...]
> windows 98 (2editon). Problemet er, at dem der skal opdatere kun har
> modem, og bor et stykke væk, så jeg kan ikke bare slutte den til mit

Hvis du vil vente, så kan jeg smide den i
dk.binaer. Der står på omslaget at man
må dele dem med sine venner. Så er spg.
om du er ven :)

Jeg pakker den med winrar og du skal se
efter "Filer til Calle"....OK

Det er omkring 435 MB.

--
/Gevaldi

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 00:44

Gevaldi wrote:
> Calle. skriblede:

> Hvis du vil vente, så kan jeg smide den i
> [...]

Ok, intet problem.
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 01:00

Calle. wrote:

> Ok, intet problem.
hvis du har en ftp kørende, så kan jeg også hente den der
--
Calle.

Fra : Gevaldi

Dato : 16-01-05 10:02

Calle. skriblede:

> hvis du har en ftp kørende, så kan jeg også hente den der

De er på vej til dk.binaer

--
/Gevaldi

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 15:44

Gevaldi wrote:
> Calle. skriblede:

> De er på vej til dk.binaer

Har hentet alle 16 parter. men under udpakning forlanger den en part 17?
Hvad er det lige der går galt. Jeg har prøvet med både winrar og extractnow,
men med samme fejl
--
Calle.

Fra : Gevaldi

Dato : 16-01-05 16:12

Calle. skriblede:

> Har hentet alle 16 parter. men under udpakning forlanger den en part
> 17? Hvad er det lige der går galt. Jeg har prøvet med både winrar og
> extractnow, men med samme fejl

Ja rolig nu, der kommer i alt 31 + par2 files, men jeg
har været i byen.

--
/Gevaldi

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 16-01-05 16:15

Gevaldi wrote:
> Calle. skriblede:

part 75/96 til part 93/96 mangler i rar 13
Følgende filer mangler ?? i hvert fald hos news.tiscali.dk
Er det muligt at få dem uploaded ?...igen ??

Mikkel

Fra : Gevaldi

Dato : 16-01-05 16:33

Jens Mikkel Lausten skriblede:

> part 75/96 til part 93/96 mangler i rar 13
> Følgende filer mangler ?? i hvert fald hos news.tiscali.dk
> Er det muligt at få dem uploaded ?...igen ??

Brug de par2 files der kommer til sidst til at få
dem komplet med.

--
/Gevaldi

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 16-01-05 16:39

Gevaldi wrote:
> Jens Mikkel Lausten skriblede:

> Brug de par2 files der kommer til sidst til at få
> dem komplet med.

Øhhh, hvordan gør man lige det...har du et forklarende link.
Kan man genopbygge de 18 manglende filer med par filer - lidt a la mit
raid5 ?

Mvh Mikkel

Fra : Mads

Dato : 16-01-05 17:14

http://www.quickpar.org.uk/AboutPAR2.htm

>Kan man genopbygge de 18 manglende filer med par filer - lidt a la mit
>raid5 ?

Jeps.

mvh Mads

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 16:36

Gevaldi wrote:
> Jens Mikkel Lausten skriblede:

> Brug de par2 files der kommer til sidst til at få
> dem komplet med.
hvordan det?
--
Calle.

Fra : Gevaldi

Dato : 16-01-05 17:04

Calle. skriblede:

> hvordan det?

Hej Calle

Par2 filer er lavet med http://www.quickpar.org.uk/
og bruges til at gendanne og verifice manglende dele
af filer med.
Så er jeg fri for at sende de enkelte de flere gange
fordi Peter og Poul mangler henholdsvis den eller
den part af et sekment.

--
/Gevaldi

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 17:08

Gevaldi wrote:
> Par2 filer er lavet med http://www.quickpar.org.uk/
> og bruges til at gendanne og verifice manglende dele
> af filer med.
Ok, kendte jeg ikke, men det ser da interessant ud

> Så er jeg fri for at sende de enkelte de flere gange
> fordi Peter og Poul mangler henholdsvis den eller
> den part af et sekment.
Ja, jeg kan se at der er nogen der har meldt sig med det problem

--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 16:17

Gevaldi wrote:
> Calle. skriblede:

> Ja rolig nu, der kommer i alt 31 + par2 files, men jeg
> har været i byen.
ok, troede bare det var slut, da der var kommet 16 af 16
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 17:01

Gevaldi wrote:
> Calle. skriblede:

> De er på vej til dk.binaer
Jeg skal da love for dette skaber liv i dk. binaer.

--
Calle.

Fra : Gevaldi

Dato : 16-01-05 17:13

Calle. skriblede:

> Jeg skal da love for dette skaber liv i dk. binaer.

Ja, uha da da, men sådan er det når folk ikke
fatter hvad det handler om :)

Jeg har godt nok en FTP, men da du ikke har en
valid email adresse i din header, så mente jeg ikke
det ville være seriøst at bruge den metode.
Den er nu også kun til familien til udveksling af
materiale af privet karakter.

--
/Gevaldi

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 17:16

Gevaldi wrote:
> [...]
> valid email adresse i din header, så mente jeg ikke
> det ville være seriøst at bruge den metode.
> Den er nu også kun til familien til udveksling af
Ja ok. men kunne man så ikke oprette adgang til en mappe hvor kun updaten
lå, som read only. Så ville det jo være ligegyldigt hvem der hentede
--
Calle.

Fra : Gevaldi

Dato : 16-01-05 17:49

Calle. skriblede:

> Ja ok. men kunne man så ikke oprette adgang til en mappe hvor kun
> updaten lå, som read only. Så ville det jo være ligegyldigt hvem der
> hentede

Ok, er hermed online:
80.196.130.56

Bruger: Who
Pass: whocares

--
/Gevaldi

Fra : Gevaldi

Dato : 16-01-05 10:03

Calle. skriblede:

> hvis du har en ftp kørende, så kan jeg også hente den der

De er på vej til dk.binaer. Jeg laver lige nogle
par2 files, hvis du skulle mangle noget at det
uppede.

--
/Gevaldi