MS Windows
briani 27239
Deling af c-drevet
Fra : Klaus Jakobsen

Dato : 15-01-05 16:36

Under "Denne computer" er der nedenunder ikonet for mit c-drev en hånd, som
tegn på at drevet er delt. Hvordan får jeg det fjernet igen?
Jeg har prøvet at højre-klikke på ikonet og gå ind i "Deling og sikkerhed".
Her er der et felt man skal krydse af for at "gøre mappen privat". Men
teksten er ikke markeret og jeg kan ikke krydse feltet af.

Fra : BH

Dato : 15-01-05 22:45

"Klaus Jakobsen" <klausj@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikkerhed". Her er der et felt man skal krydse af for at "gøre mappen
> privat". Men teksten er ikke markeret og jeg kan ikke krydse feltet af.

Lige neden under er der et felt der hedder "del denne på netværket" fjern
fluebenet der og mappen er ikke længere delt.

BH

Fra : Klaus Jakobsen

Dato : 16-01-05 12:30

Feltet "del denne på netværket" har jeg ikke ?!

Fra : BH

Dato : 16-01-05 21:47

> Feltet "del denne på netværket" har jeg ikke ?!

Undskyld den hedder" Del Denne mappe på netværket " under Netværksdeling og
sikkerhed

BH

Fra : Klaus Jakobsen

Dato : 17-01-05 15:40