MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor er min "hjælp og support" blevet
Fra : John Smith

Dato : 15-01-05 00:55

Hej.

Jeg ville lige bruge min sidste livline "hjælp og support" under Windows
Xp Pro, men den starter ikke op. Der sker simpelt hen intet når jeg
trykker på knappen i startmenuen og heller ikke når jeg forsøger at
bruge hjælpen i andre systemvinduer.

Jeg har kørt antivirus og anti-spyware program uden at finde noget.

Hvad sker der lige her og hvordan får jeg min "hjælp" igen?

Mvh
John Smith

Fra : Torbenth

Dato : 15-01-05 01:09

"John Smith" <zigge@NOGOODprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Xp Pro, men den starter ikke op. Der sker simpelt hen intet når jeg
> trykker på knappen i startmenuen og heller ikke når jeg forsøger at bruge

Har du kørt en (for effektiv) regedit.
Det skete for mig. Fik den tilbage, da jeg installerede SP2.
Kan du bruge et gendannelsespunkt fra et tidspunkt hvor h&s virkede?

Mvh.
Torben

Fra : John Smith

Dato : 15-01-05 01:51

Torbenth wrote:

> Har du kørt en (for effektiv) regedit.
> Det skete for mig. Fik den tilbage, da jeg installerede SP2.
> Kan du bruge et gendannelsespunkt fra et tidspunkt hvor h&s virkede?

Tænkte nok at det var sådan noget. Desværre er et gendannelsespunkt ikke
en mulighed da der er lavet mange ændringer efterhånden uden at jeg aner
en klaphat om hvornår det er sket...
Jeg har også installeret SP2, så det vil heller ikke virke.

Jeg gætter på at filen stadig er der - men hvor og hvordan?

Mvh
John Smith

Fra : John T.

Dato : 15-01-05 07:37

"John Smith" skrev >

> [...]
> Jeg har også installeret SP2, så det vil heller ikke virke.
>
> Jeg gætter på at filen stadig er der - men hvor og hvordan?

Hej John.
For et års tid siden skete det også for mig, fik ellers Thomas G. Madsen,
her fra gruppen til at forsøge at hjælpe mig, men lige meget hvad
vi foretog os (selv Rep. med skiven) blev resultatet det samme.
Så kommer det "sjove" !
Jeg loggede mig ind som Administrator og så røg skrivebordsbilledet
samt div. indstillinger ad hel... til, jeg åbnede nogle programmer,
lukkede ned igen og åbnede derefter med mit navn som jeg plejede
at gøre.
Og vupti, så kørte det igen, skrivebord og indstillinger var på plads,
det forstod vi ikke en dyt af, og jeg fandt aldrig ud af den dybere årsag.
Er spændt på om det virker hos dig -følger tråden !!
Hilsen John

Fra : John Smith

Dato : 15-01-05 09:52

John T. wrote:

> [...]
> samt div. indstillinger ad hel... til, jeg åbnede nogle programmer,
> lukkede ned igen og åbnede derefter med mit navn som jeg plejede

Det virkede deværre heller ikke.
Der må være en mulighed for at finde de rigtige filer og tilknyttede
værdier i reg-basen, så man kan komme videre ad den vej.

Mvh
John Smith

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-01-05 11:36

John Smith skrev:

> Jeg ville lige bruge min sidste livline "hjælp og support"
> under Windows Xp Pro, men den starter ikke op.

Prøv nr. 3 link fra toppen på følgende side.
<http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs.htm>. Der kan være
mange forskellige årsager og dermed mange forskellige løsninger,
som du kan se på siden.

--
Hilsen
Madsen

Fra : John Smith

Dato : 15-01-05 21:03

Thomas G. Madsen wrote:

> Prøv nr. 3 link fra toppen på følgende side.
> <http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs.htm>. Der kan være
> mange forskellige årsager og dermed mange forskellige løsninger,
> som du kan se på siden.

Mange tak for linket. Jeg har geninstalleret hjælpen nu.

Mvh
John Smith