Massage...
Fra : h0m1

Dato : 22-05-01 13:01

Hej alle sammen:) Jeg synes personligt jeg har fundet meget i denne
newsgroup som jeg har kunne bruge. Men jeg endnu et spørgsmål, som jeg ikke
tror er blevet diskuteret.

Jeg har den opfattelse, at massage er herligt, og vil derfor også meget
gerne massager min kæreste, eftersom jeg tror/håber hun nyder det:)

Mit spørgsmål er så: Er her nogen som har en del erfaring med massage, så de
kan give mig nogle gode råd til, hvordan jeg gør den endnu mere behagelig?
Eller måske er der nogen som kender nogle gode bøger/hjemmesider derom.

Jeg har selv tidligere dyrket en del kampsport, hvor jeg har opnået det
sorte bælte*uuuhh*? en hel del af kamptræningen foregår med massage, så jeg
kender en del til det der fra, men jeg synes jeg har glemt det med årene, og
eftersom min kæreste ikke lige er den som er bedst til at vise sine
følelser, så er det meget svært at afgøre om hun kan lide det eller ej:(
nogle der har nogle gode forslag til, hvordan jeg "afsløre" hende & opdager
om hun nyder der?

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 24-05-01 00:10

> Hej alle sammen:) Jeg synes personligt jeg har fundet meget i denne
> newsgroup som jeg har kunne bruge.

Også jeg.

> Jeg har den opfattelse, at massage er herligt, og vil derfor også meget
> gerne massager min kæreste, eftersom jeg tror/håber hun nyder det:)

God beslutning ! "Det ka' jeg godt anbefale .. det ka' jeg (Mogensstemme)"

> [...]
> Eller måske er der nogen som kender nogle gode bøger/hjemmesider derom.

Jeg har faktisk aldrig tænkt over teknikken når jeg selv masserer .. det er bare
noget jeg gør - og gør godt i følge dem jeg har masseret.
Det kunne faktisk også være interessant for mig hvis nogen kendte til nogle tips
og tricks ved massering.
Mine tips til emnet gav jeg for et lille stykke tid tilbage .. det fik hende.dk
til at starte en ny tråd hvor emnet var noget om mænd og berøring (som jeg
iøvrigt blev lidt smirget over at have sat snakken igang om).
For lige at opsummere (jeg har nemligt reinstalleret al software og kan ikke se
tråden .. det bliver efter hukommelsen) så var det noget med at smøre hende ind
i babyolie og tage sig god tid med det , og måske skiftes til at massere sådan
at det gradvist gik fra en bild afslappende massage til lyst kys og kærtegn til
blid sex. MEGET sensuelt .. klart anbefalelsesværdigt - Jeg elsker det selv.

Det bedste er nok at gøre det til en totaloplevelse .. en fuld dag med nydelse,
samvær og romantik.
Det gør helheden så meget mere mindeværdig og komplet.

Søs skrev nogle gode ideér i tråden 1 års dag .. som man sagens kan bruge på en
almindelig da også .. man behøver ikke udskyde romantiken til en mærkedag.
Men de dækker kun noget af dagen .. aftenen.

Jeg husker at www.AOK.dk (Alt Om København) skrev for en del tid siden (over ½
år i hvertfald) om forskellige typer heldags dates man kunne tage sin date på.
Der var en masse gode ideer til ting man kunne foretage sig.

Det hele har (i mit hoved) til formål at skabe nærhed mellem to mennesker.
Gerne er det en god ide at lave noget fysisk (ikke sex) i løbet af dagen ..
noget der rigtigt for jer til at bruge jeres kroppe ..
Efter at have aktiveret kroppen og fået en naturlig træthed er det nemlig en
særdeles himmelsk oplevelse at få noget lækkert at spise på resturant eller i
hjemmet hvis den ene (eller en ven , der gerne vil spille med at tage rollen som
kok og tjener mens parret er i byen) kan lave god mad (defineret som noget ud
over det sædvanlige der smager godt.
Noget god vin .. noget dejlig stille romantisk musik og levende lys.
Og så ind i soveværelset .. på en sød og sjov måde helst .. find på en lille
gimmick som Søs's "gaveidé" ;) ..
Reb og kæder duer næppe da du vil være sammen med din elskede på dette tidspunkt
... men levende lys er altid en god idé.
Jeg kan stadigt huske min første oplevelse med levende lys .. min elskede havde
bedt mig vente og bare det gjorde mig spændt på hvad hun havde fundet på .. og
da jeg kom ind var hele rummet forvandlet .. der stod levende lys allevegne !
Det var simpelthen så romantisk.

For at komm tilbage til det , det hele startede med .. massagen.
Den ville være skøn at modtage efter en dag hvor man har brugt kroppen og er
træt og mæt.
Man kan massere på mange måder, men sammen med en jeg elsker foretrækker jeg at
give en fuld kropsmassage hvor hun ligger ned på maven og jeg starter på
skuldrene og bevæger mig langsomt ned og tilføjer mere babyolie som nødvendigt
(husk at det godt kan grisse lidt på sengetøjet .. man man kan altid lægge noget
under som en håndklæde f.eks) og langsomt klæder hende af og massere alle
steder, før jeg vender hende om og beskuer et drømmesyn en kort stund før jeg
også smører denne side ind begyndende fra fødderne og op.

Generelt om massage .. faste men blide bevægelser.
Der skal lidt tryk til men ikke voldsomt .. det er en fejl mange gør .. de
trykker alt for hårdt .. nogen så meget at det gør ondt.
Det er ikke trykket der gør det gode men det at man flytter og blødgør
musklerne.
Det skal derfor ikke være særlig hårdt - Man kan også klare at massere MEGET
længere når man ikke belaster sine fingre så hårdt.
Jeg kan blive ved i timevis så længe at jeg kan sidde/ligge/stå ordentligt, da
man godt kan blive øm i knæene af at sidde på knæ så længe.
Man kan mærke på musklerne hvis de er ømme og trænger til massage .. de er
hårdere ved berøring og giver sig ikke så let når man skubber til dem blidt med
fingrene.
Lad være med at trykke direkte på en øm muskel .. angrib den fra siderne og løs
op for dens komplikationer først - Du kan tydeligt mærke når du gør det rigtigt
da den modtagende part vil slappe meget mere af i muskler og i hele kroppen og
mange gange komme med små nydelseslyde (MMMMmmmmnnnnn , åhhhhhhh , nej hvor godt
... bliv ved det er skønt) hvilket jeg virkeligt elsker at høre, desuden bliver
folk der nyder og slapper af på denne måde også nogle gange meget kærlige og
ugenerte.
Jeg har hørt at jeg burde kunne forføre piger ved at massere dem som jeg gør ..
hvilket nok er sandt , men hvor ofte er det lige man begynder at massere en
fremmed pige man lige har mødt ?
Men når jeg tænker over det har jeg faktisk gjort det 1 gang .. det var en meget
interessant oplevelse *sf*

> [...]
> nogle der har nogle gode forslag til, hvordan jeg "afsløre" hende & opdager

Jeg savner også nogle tips til at få piger til at "lukke op" og give sig hen til
nuet og oplevelsen.
Massage gør det for nogen.. det nedbryder simpelthen modstanden på dem, måske
fordi det ikke er "slemt"/frækt at nyde en massage som det er at nyde elskov.

Mvh
CeeJay

Fra : Sott

Dato : 24-05-01 18:22

Hej CeeJay :0)

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> skrev i en
meddelelse news:9ehg0l$jmk$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
MEGET
> længere når man ikke belaster sine fingre så hårdt.

Gid det her blev almen viden - alt for ofte har jeg oplevet fyre, der troede
det eneste saliggørende var at mase og bringe smerte - så var den hellige ko
velforvaret.

I øvrigt et rigtigt godt indlæg, fyldt med brugbare oplysninger - synes jeg
:0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : hende.dk

Dato : 24-05-01 22:53

"Christian 'CeeJay' Jensen" wrote:
> [...]
modstanden på dem, måske
> fordi det ikke er "slemt"/frækt at nyde en massage som det

Hej!

Massage er noget af det mest intime mellem to mennesker,
hvorfor det er meget vigtigt at alle rammerne for tryghed er
til stede. Disse rammer opnås på mange måder, jeg
foretrækker klart følgende: at rummet (ofte soveværelset)
gøres hyggeligt. Ikke et skarpt og borende lys men gerne
stearinlys, der har stået tændt et stykke tid og dermed har
opvarmet rummet.

Olien opvarmes i hænderne inden den masseres ind i kroppen.
Det mest 'opløsende' for mig er, når der bliver taget
udgangspunkt i min nakke, skulder, ryg og arme - for dernæst
at arbejde sig hen over ryggen. Ved lænden, hen over mine
baller og indersiden af mine lår, der opstår det svære
øjeblik. Det er her jeg er allermest følsom og derfor
allermest sårbar. Det er vigtigt, at der gives tid til disse
områder, at der snakkes stille og roligt undervejs og at der
(ikke mindst) bliver spurgt ind til om det er godt.

Under hele massagen foretrækker jeg, at have et klæde over
de steder, hvor jeg ikke er ved at få massage... dette for
at holde på varmen i kroppen og for ikke at give mig en
følelse af total blottelse. Jeg har nemlig langt mærke til,
at lige meget hvor bevidst jeg omkring min krop - hvor glad
jeg er for min krop, så er det alligevel en mindre grænse,
der skal overskrides når jeg skal give mig hen til en
massage.

Det handler om flere ting - for der kommer klart også en
andet aspekt ind i billedet. Det at give sig hen kan være
svært og det behøver ikke at hænge sammen med, at jeg har
det svært ved min krop eller seksualitet. For mig hænger det
sammen med, at jeg ikke er vant til at skulle få uden at
give noget i retur. Ikke vant til, at være nok i mig selv
uden samtidig at præstere noget. Og netop derfor er massagen
grænseoverskridende for mig.

Det er også derfor at nogle dage er bedre end andre. De
dage, hvor jeg ikke er helt på toppen rent psykisk er det
meget svært at modtage. Hvor imod jeg de dage, hvor alt
synes at passe som hånd i handske i langt højere grad kan
give slip.

Så sidst på linien: det ikke at kunne (eller turde) give
slip og hengive sig til nuet - behøver ikke som udgangspunkt
have noget med seksualiteten at gøre.

Håber det gav et og andet brugbart!

F.

Fra : Moes

Dato : 31-05-01 09:50

"h0m1" skrev d. 22-05-01 13:01 dette indlæg :
> [...]
ej:(
> nogle der har nogle gode forslag til, hvordan jeg "afsløre" hende &

læs lige dette :
Massage til kvinden :
Det er nok en god ide, at manden gør kvinden opmærksom på, at massagen
ikke er et forspil til samleje. Hun kan bare nyde, uden noget krav om at
det absolut skal ende med indtrængen.
Er du målrettet og har selvtilliden i orden vil det være en hjælp, da
kvinder umiddelbart godt kan tro at erotisk massage bare er et påskud
for at dyrke sex. Men hvis du har besluttet dig, og ikke vil undvære
denne intense oplevelse, så er jeg sikker på at hun vil overgive sig, og
lade sig føre langt op i den syvende orgasmehimmel.
Brug ikke olie på hendes skede. Brug i stedet et tyndt flydende
smøremiddel, som Astroglide eller Liquid Silk. Det kan købes i
sexbutikker.
Stryg lårene :
Begynd med denne massage for at gøre hende afslappet og tændt.
Skift mellem at bruge dine håndflader og dine fingerspidser, og børst
let op ad indersiden af hendes lår. Gør det i hele kroppens længde.
Begynd med anklerne, strejf over genitalierne og kønsbehåringen, bevæg
dig så op til brysterne og kreds omkring dem. Gentag det adskillige
gange.
Fokuser på kønsorganerne, stryg over kønshåret og det genitale område
med bløde, blide bevægelser. Stryg og "klap" de ydre kønslæber blidt i
en regelmæssig, vedvarende rytme med fingrene.
Væk klitoris :
Lig ved siden af hende eller knæl mellem hendes ben. Brug knoerne på
pege-og langfinger, massér de ydre kønslæber og bevæg dig frem og
tilbage, mens du masserer. Sørg for at du masserer og ikke kniber. Bevæg
dig nedad og masser hele kønslæbeområdet med et fast, men blidt tryk.
Bevæg dig nedad mod anus, og løft så hånden og begynd foroven igen. Du
kan alternativt bruge din tommel-og pegefinger, hvis din partner synes,
at det er mere behageligt.
Tofinger-strøget :
Dette grundlæggende strøg er den nemmeste måde at give hende nydelse på.
Lad din tommel-og pegefinger hvile øverst i vaginalområdet (den ende
hvor klitoris er), på de indre læber. Kør dine fingre rundt omkring
toppen af klitoris, bevæg så fingrene nedad. Massér og rul jævnt, gnub
op og ned på begge sider af vagina i en jævn rytme.
Hun er klar til mere direkte klitorisstimulation, når hun spreder benene
mere eller løfter underlivet op fra sengen.
Rock around the clock :
Bevæg dig med en fingerspids rundt om klitoris i en cirklende bevægelse.
Gør cirklerne større og fortsæt bevægelsen hele vejen ned langs
vaginalområdet. Skift mellem at stryge og pirrre og kærtegne med
fingerspidserne.
Bevæg dig nu tilbage til klitoris og kør rundt direkte på den med
fingerspidserne. Nogle kvinder bryder sig ikke om direkte
klitorisstimulering, så tjek med hende, hvor følsom du skal være.
Prøv at trække klitoris mellem to fingre. Det er ikke muligt at få
rigtig fat, men bevægelsen føles himmelsk.
Indgang til haven :
Dette er et dobbelt strøg, der påvirker G-punktet og klitoris samtidig
og bringer de fleste kvinder til orgasme.
Indfør en finger eller to i hendes velfugtede skede, og bøj dem, så du
arbejder på den forreste væg (forstil dig at du sigter opad mod hendes
mave). Hold fingeren stille i nogle sekunder; måske bevæger hun sig mod
den, men lad være med at lægge tryk på, førend hun føler sig tilpas.
G-punktet føles som en gælleagtig bule. Når du har fundet punktet skal
du udføre en "kom her" bevægelse med fingeren som hvis du hidkalder
nogen. Du skal ikke presse for hårdt eller konstant; en blid,
hidkaldende, glidende bevægelse giver som regel langt mere nydelse. Prøv
at zigzagge, så dine fingre passerer hen over G-punktet uden for direkte
kontakt.
Med den anden hånd, kærtegner du klitoris, enten direkte eller rundt om
den. Prøv en direkte frem og tilbage bevægelse over klitoris, når hun er
lige ved at få orgasme.
Rigtig god fornøjelse, og husk nu at trække vejret rigtig dybt, og
allerhelst med lyd på, det gør sex mere intenst. Selvom sex foregår i
hjernen, så er det alligevel værd at huske på, at det samtidig er
hjernen der gør at vi ikke kan hengive os helt til nydelse. Ved at være
opmærksom på åndedrættet og på kroppen hele tiden, kan vi opleve nogle
højder, vi ikke troede var mulige.

http://www.kandu.dk/