MS Windows
briani 27239
Lukke XP automatisk???
Fra : -=[Santa Claus]=-

Dato : 13-01-05 20:33

Kan man få XP til at slukke/lukke (og hælde resten
af kaffen i vasken )

Fra : Edmund

Dato : 13-01-05 20:46

-=[Santa Claus]=- wrote:
> Kan man få XP til at slukke/lukke (og hælde resten
> af kaffen i vasken )

Skriv dette i en bat fil og den vil lukke efter en time

shutdown -s -t 3600 -f

Mvh Edmund

Fra : Manler

Dato : 13-01-05 20:49

On Thu, 13 Jan 2005 20:33:18 +0100, "-=[Santa Claus]=-" <nospam@nospam.com>
wrote in dk.edb.system.ms-windows:

>Kan man få XP til at slukke/lukke (og hælde resten
>af kaffen i vasken )

Ligesom et tv, slumrefunktion mener jeg det hedder, som slukker efter x antal
min. ?
Hvad er der i vejen med den slukfuntion der er i startmenuen ?

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Palle

Dato : 14-01-05 00:10

"-=[Santa Claus]=-" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Kan man få XP til at slukke/lukke (og hælde resten
> af kaffen i vasken )

Nej.

Fra : Bent

Dato : 14-01-05 12:31

"-=[Santa Claus]=-" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Kan man få XP til at slukke/lukke (og hælde resten
> af kaffen i vasken )

YES,

Bortset fra kaffen

...Så anvend "Timed Shutdown", og du kan selv indtaste en hvilket som helst
senere nedlukning :

http://www.tinnes.org.uk/ (rul ned på siden)

//Bent

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 17:11

"-=[Santa Claus]=-" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Kan man få XP til at slukke/lukke (og hælde resten
> af kaffen i vasken )

Hvis det er til at lukke maskinen på et bestemt tidspunkt hver dag eller
lign. kan du anvende programmet PowerOff som er et udmærket freeware
program, der kan hentes her: http://users.pandora.be/jbosman/pwroff30.zip

Kh. John

Fra : -=[Santa Claus]=-

Dato : 14-01-05 20:53

"John Quist" <johnsnabelaquist.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis det er til at lukke maskinen på et bestemt tidspunkt hver dag eller
> lign. kan du anvende programmet PowerOff som er et udmærket freeware

Klart den bedste. Men den fra Bent er heller ikke tosset
Takker for alle input.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 15-01-05 12:20

Således skrev -=[Santa Claus]=- den Thu, 13 Jan 2005 20:33:18 +0100:

>Kan man få XP til at slukke/lukke (og hælde resten
>af kaffen i vasken )

Dette kan ikke lukke din Xp, men den kan sørge for at du får hældt
kaffen ud (og luftet hunden, samt patruljeret din have resten af
natten)

<http://www.windowsfordevices.com/articles/AT8472756510.html>

Knud
--
Np: Shawn Baxter - Birdman

Fra : -=[Santa Claus]=-

Dato : 15-01-05 17:35

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Dette kan ikke lukke din Xp, men den kan sørge for at du får hældt
> kaffen ud (og luftet hunden, samt patruljeret din have resten af
> [...]
Halløjsa, hvor køber man dette vidunder *LOL*