MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Flere skriveborde??
Fra : Xantia

Dato : 13-01-05 17:43

Hej

Jeg har på et tidspunkt set på en XP Home ed. at vedkommende havde flere
skriveborde. Nu ville jeg selv gerne have denne mulighed, men kan ikke finde
det i min XP pro ed. Er det et plug-in fra MS el. et selvstændig program der
kan lave dette????

Xantia

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-01-05 18:52

Xantia wrote:

> kan ikke finde det i min XP pro ed. Er det et plug-in fra MS el. et
> selvstændig program der kan lave dette????

Hvis du har et grafikkort fra nVidia kan du få flere skriveborde.
Funktionaliteten ligger i grafikkortets driversoftware.

Jesper G. Poulsen

Fra : Xantia

Dato : 14-01-05 12:21

> Hvis du har et grafikkort fra nVidia kan du få flere skriveborde.
> Funktionaliteten ligger i grafikkortets driversoftware.
>

> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen
> - Look, this is Debian. They don't release things until you have to
> fire rockets at the thing to stop it working

Tak for svar. Der var jeg jo heldig at have et nVidia kort.
Xantia

Fra : Henrik Sahl

Dato : 13-01-05 20:09

"Xantia" <Xantia@vcybercity.dk> wrote in message
> [...]
> skriveborde. Nu ville jeg selv gerne have denne mulighed, men kan ikke
> finde det i min XP pro ed. Er det et plug-in fra MS el. et selvstændig

Virtual Desktop Manager
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Mvh
Henrik

> [...]