MS Windows
briani 27239
Kan ikke finde "hibernation" funktion i sl~
Fra : Jakob

Dato : 12-01-05 16:43

jeg har en bærbar med winxp proffesionel. Jeg har det problem at jeg
ikke kan finde en mulighed for at aktivere hibernation. Har søgt i
hjælpefunktionen og fandt også en mulighed for at aktivere hibernation.
I hjælpefunktionen stod samtidig at "hibernation" skulle blive tilføjet
til den almindelige menu for slukning af pc, men det er ikke sket.

Derfor, hvordan aktiveres hibernation korrekt ??

Venlighilsen

Jakob

Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 13-01-05 18:45

Jakob wrote:
> [...]
> til den almindelige menu for slukning af pc, men det er ikke sket.
>
> Derfor, hvordan aktiveres hibernation korrekt ??

Kontrolpanel --> Strømstyring (Power Options) --> Dvale (Hibernate)

--
Thomas

Fra : Jakob

Dato : 12-01-05 18:57

> Kontrolpanel --> Strømstyring (Power Options) --> Dvale (Hibernate)
?
Det har jeg fundet ud af, det der er problemet er at jeg ikke får
mulighed for at vælge hibernation når jeg er i "luk ned menuen". I
hjælpefunktionen får jeg at vide at når jeg har aktiveret det i
kontrolpanelet får jeg hibernation som valgmulighed når jeg lukker ned,
men det gør jeg bare ikke !!!

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Edmund

Dato : 13-01-05 20:31

Jakob wrote:

> kontrolpanelet får jeg hibernation som valgmulighed når jeg lukker
> ned, men det gør jeg bare ikke !!!

Du skal trykke på shift knappen, så skiftet standby-knappen til dvale i
luk menuen

Fra : Jakob

Dato : 12-01-05 22:13

> Du skal trykke på shift knappen, så skiftet standby-knappen til dvale i
> luk menuen

Ahh det var jo ikke nemt og vide, tak for det.

Jakob