MS Windows
briani 27239
Kan ikke ændre opløsning!
Fra : JS

Dato : 12-01-05 10:54

Er der nogen funktioner i WinXP der forhindre systemet i at huske ens
skærmindstillinger efter man har genstartet?

Jeg har netop udskiftet min 17" skærm med en Samsung SyncMaster 900 NF 19"
skærm. Der går fint med at ændre opløsning når jeg er inde i windows, men
når jeg genstarter computeren så skifter den altid til 1024*768 ca. 20
sekunder efter jeg er kommet ind på skrivebordet.

Jeg har prøvet at forbinde min skærm til en anden computere og der fungere
et fint, så det må være noget i min WinXP installation.

Fra : Torbenth

Dato : 12-01-05 19:03

"JS" <dsa.@asdf.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> når jeg genstarter computeren så skifter den altid til 1024*768 ca. 20
> sekunder efter jeg er kommet ind på skrivebordet.

Har du skiftet til den nye skærm? Hvis ikke, står den nok som standardskærm.
Har selv prøvet det.

Mvh.
Torben

Fra : JS

Dato : 12-01-05 19:18

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> "JS" <dsa.@asdf.com> skrev i en meddelelse

> Har du skiftet til den nye skærm? Hvis ikke, står den nok som
standardskærm.
> Har selv prøvet det.

Jeg har installerede de nye driver til skræmen og geninstallerede driverne
til mit graffikkort (GF TI4200). Under enhedshåndtering kan jeg se at den
har fundet min skærm.