Skærme
Fijala 3554
19" AOC ???
Fra : René B. Lauritsen

Dato : 22-05-01 12:37

Hej,

Er sådan en til ca. 2.500,- ikke ok i forhold til prisen?

Jeg har nu en 17" Targa, som kun kan klare 1280 x 1024 i 60 Hz.

Så er den 19" AOC vel meget bedre ?

Med venlig hilsen

René B. L.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-05-01 13:51

On Tue, 22 May 2001 13:36:43 +0200, "René B. Lauritsen"
<rbl@europe.com> wrote:

>Er sådan en til ca. 2.500,- ikke ok i forhold til prisen?

Tjoo, i forhold til prisen er det sikkert OK, men jeg bryder mig ikke
om AOC. Dårlig skarphed og det er svært at indstille geometri.

Jeg ville personligt hellere smide pengene i en bedre 17" i stedet.

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 22-05-01 13:56

"René B. Lauritsen" wrote:

> Hej,
>
> Er sådan en til ca. 2.500,- ikke ok i forhold til prisen?
>
> Jeg har nu en 17" Targa, som kun kan klare 1280 x 1024 i 60 Hz.
>
> Så er den 19" AOC vel meget bedre ?

Måske, husk på at jo større skærmen er detsto lettere ser man også de
fejl den måtte havde. Så hellere lille og god end stor og dårlig

Mvh

Bruno

Fra : René B. Lauritsen

Dato : 22-05-01 15:30

Kan en Samsung 950 P så bedre anbefales?

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 22-05-01 15:39

Den har fået gode anmeldelser, men alle de Samsung skærme (4 stk) jeg har
haft har der ikke været andet end problemer med, så jeg ville ikke købe det
mærke.

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 22-05-01 17:01

> Er sådan en til ca. 2.500,- ikke ok i forhold til prisen?

tjoo, jeg har en, som jeg bruger til alt lige fra spil til tekstbehandling
og jeg er da godt tilfreds med den. Jeg har læst om mange, som brokker sig
over billedekvaliteten, men jeg er heller ikke specielt kræsen med hensyn
til kvaliteten.

Fra : Lars Dahl

Dato : 24-05-01 21:11

AOCs nye "serie" står faktisk rigtigt godt (spiller både på en 17" AOC og en
19" AOC) men jeg har dog set mange "ældre" AOC skærme som stod kæmpe
elendigt!

Fra : Danni Philipsen

Dato : 13-07-01 23:37

Hvilken serie er det så ?