MS Windows
briani 27239
Fejl i program xp???
Fra : Carsten Kampmann

Dato : 10-01-05 20:09

Jeg skulle sætte en xp maskine til nettet og fik den besked at
iass.exe havde lavet en fejl og maskinen lukker og genstarter om 59
sec ????

Så sad man i det minut og fulgte med i sekunderne og maskinen lukkede
og genstartede !?

Dette gentog sig hver gang jeg var på windows update.

Jeg har aldrig været ude for det "fenomen" før og jeg har da "set" en
del maskiner.

Er der en venlig sjæl der ved hvad der foregig??

mvh
cjko

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 10-01-05 20:25

"Carsten Kampmann" <cjko@sprit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> del maskiner.
>
> Er der en venlig sjæl der ved hvad der foregig??

Hej Carsten

Det er virus (sasser).

Hent removalkit her:

http://www.norman.com/Virus/Virus_removal_tools/14938/no

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : *XxX*

Dato : 10-01-05 20:34

"Carsten Kampmann" <cjko@sprit.dk> wrote in message
> [...]
> del maskiner.
>
> Er der en venlig sjæl der ved hvad der foregig??

SIkkert en fejl, du kan nok slå lukningen fra ved at skrive "shutdown -a" i
kør inden den lukker

Fra : Carsten Kampmann

Dato : 18-01-05 01:14

Tak for hjælpen