MS Windows
briani 27239
Mapper med genveje
Fra : larsen

Dato : 10-01-05 19:52

Hej...
Jeg har oprettet 4 - 5 mapper til internetgenveje.
Men genvejene i de enkelte mapper skifter indbyrdes plads med jævne
mellemrum --- Altså så f.eks vejrudsigten for Jylland den ene dag sidder
øverst til højre, og den næste dag i midten til venstre.
Lille problem ... ok, men irriterende.
Please, en naturlig forklaring?
Mvh
Jan

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 10-01-05 21:51

"larsen" <immerine@ofir.dk> skrev
> [...]
> mellemrum --- Altså så f.eks vejrudsigten for Jylland den ene dag sidder
> øverst til højre, og den næste dag i midten til venstre.

Måske mappesorteringen er ændret?
(sorter efter filstørrelse eller tidspunkt eller navn eller type)

mvh
Thorkild Dalsgaard