MS Windows
briani 27239
Tysk XP til Dansk XP Pro
Fra : Myt

Dato : 10-01-05 17:54

Hej i gruppen

Kan det lade sig gøre at opgradere en tysk XP til en Dansk XP Pro uden at
skulle starte helt forfra ?
Det er jo selvfølgelig for at spare en masse arbejde dette forhåbentligt kan
lade sig gøre.

Myt

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 20:35

Myt wrote:
> [...]
> uden at skulle starte helt forfra ?
> Det er jo selvfølgelig for at spare en masse arbejde dette

Nope.

Jeg har selv engang forsøgt at opgradere en laptop PC med Tysk
XP Home Edition til en Dansk XP Professional, men den protesterede
over sprog-forskellen og ville IKKE opgradere.

- E.G.

Fra : Myt

Dato : 10-01-05 23:31

> [...]
> XP Home Edition til en Dansk XP Professional, men den protesterede
> over sprog-forskellen og ville IKKE opgradere.

Det bliver sjovt det her, for jeg vil da gøre forsøget. Jeg har fået et svar
på sms om at det godt kan lade sig gøre fra en engelsk udgave til Dansk, men
om der så er noget med den tyske som ikke er på den engelske, det ved jeg
ikke, men jeg vil prøve en af dagene.

Myt

Fra : Ejvind Faerk

Dato : 11-01-05 18:11

"Jeg har fået et svar
på sms om at det godt kan lade sig gøre fra en engelsk udgave til Dansk"

Hej - kan du ikke være så venlig lige at give mig et tips om, hvad dette
sms-tip går ud på?
Jeg har en fransksproget home-edition, som jeg egenlig gerne ville gøre
dansk.
Jeg er da ikke i tvivl om, at det kan lade sig gøre, selvfølgelig kan det
det. Spørgsmålet er bare - hvordan?

Jeg har tidligere her i gruppen set en fremgangsmåde, men havde på det
tidspunkt ikke brug for det. Derfor har fremgangsmåden fortabt sig i
cyberspace.

V.h. EF

Fra : Myt

Dato : 11-01-05 22:44

"Ejvind Faerk" <dsl175966@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har tidligere her i gruppen set en fremgangsmåde, men havde på det
> tidspunkt ikke brug for det. Derfor har fremgangsmåden fortabt sig i

Det gik ikke som jeg havde regnet med, for inden jeg gav tipset videre, så
havde de formateret det hele og startet forfra, det var ikke tålmodigheden
der pressede der *GG*
Men jeg vil da tro at hvis man nu starter maskinen op i Windows, og putter
den danske udgave i drevet, så kommer der noget op med at man kan opgradere,
men jeg er ikke sikker i min sag, derfor spurgte jeg her

Myt

P.S. Det med sms besked, det var en af vennerne jeg havde spurgt tidligere,
men han sov dagen væk og kunne ikke give besked.