MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Netkort bliver slået fra i softwaren
Fra : Brian Knudsen

Dato : 10-01-05 09:22

Hej
Jeg har oplevet et problem gentagne gange.. Mine forældres maskine, en
relativ ny P4 på et ECS P4S5A motherboard er begyndt nægte tilkobling
netværket. Jeg tænkte at det måtte være netkortet det var galt med så jeg
monterede et 3com 3c905 i den. Men samme problem var også galt med 3com.
Windows nægtede at godtage at der sad et kabel i. Netkortet og routeren
lyser fint.
Routeren er en Linksys firewall, kan ikke lige huske modellen og den er ikke
problemet da der er 3 andre maskiner koblet op på den..

Jeg har installeret Norton internet security og Windows XP SP2 på den.. Har
på fornemmelsen at der er en indstilling der blokerer, men hvor kan jeg se
dem?

mvh
Brian
(Der ikke gider at skulle til at formattere igen.)