MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Messenger
Fra : Peter Jensen

Dato : 09-01-05 15:08

Hvordan forhindrer jeg Windows Messenger i at starte op - jeg kan ikke
se hvor den bliver startet fra? Jeg bruger Sygate Personal Firewall
hvori jeg har blokeret Windows Messenger og det affører nogle popups
hver gang Windows Messenger forsøger at få netadgang.

Jeg bruger Windows XP prof. uden SP2.

Mvh
Peter Jensen

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-01-05 15:33

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har blokeret Windows Messenger og det affører nogle popups hver gang
> Windows Messenger forsøger at få netadgang.

Hej
skriv i kør

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

så er den væk for altid

Kurt

Fra : Leman

Dato : 09-01-05 15:53

On Sun, 9 Jan 2005 15:32:45 +0100, "Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>
>Hej
>skriv i kør
>
>RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Eller hvis den ikke skal fjernes, blot ikke være aktiv, så start messenger og gå
ind i "funktioner/indstillinger/indstillinger" og fjern nogle flueben.

Der var een forleden der spurgte hvordan den blev aktiv med icon i
processlinien. Og det er så samme sted.

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Peter Jensen

Dato : 09-01-05 16:49

Kurt Lund wrote:

> Hej
> skriv i kør
>
> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
>
> så er den væk for altid
>
> Kurt

Tak for svar.

Peter