MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Dansk på Engelsk Home XP
Fra : A.N.

Dato : 08-01-05 22:07

Hej Gruppe

Jeg skal til Australien, og skal arbejde på vores datters computer med
danske programmer,
er der problemer i det hvis hun har et dansk tastatur, kan jeg vel skifte
sprog i indstillinger
og arbejde i f.eks. en dansk Frontpage.
Så kan jeg stille den tilbage til engelsk og tilslutte hendes engelske
tastatur.

Vil der være problemer i det?

Hilsen Axel

Fra : Anders Lund

Dato : 08-01-05 22:25

A.N. wrote:
> [...]
> og arbejde i f.eks. en dansk Frontpage.
> Så kan jeg stille den tilbage til engelsk og tilslutte hendes engelske

Jeg synes det er lidt rodet det du skriver, men der er ikke nogen nogen
peoblemer i at have et engelsk tastatur tilsluttet og så skifte Windows
til at bruge engelsk tastatur-layout. Du kan for den sags skyld bruge et
dansk tastatur og så bruge engelsk tastatur-layout.

Alt i alt rimeligt fleksibelt. Det eneste sted der kan være nogle
problemer (af hvad jeg har oplevet) er i DOS-baseret programmer. Men
Windows programmer skulle der ikke være nogen problemer med.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk