MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
[XP] Automatisk afspilning
Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 08-01-05 12:27

Kan man få XP til at åbne andre programmer end dem som er vist i
listen? Altså hvis jeg gerne vil have at mit DVD drev åbner et bestemt
program når jeg indsætter en DVD film?

Mvh

Jimmy

Fra : John T.

Dato : 08-01-05 16:40

"Jimmy Frederiksen (slet DTGNP)" <jimmy@DTGNPe-frederiksen.dk> skrev i en
meddelelse news:11051837830.87836319285362@dtext.news.tele.dk...
> Kan man få XP til at åbne andre programmer end dem som er vist i
> listen? Altså hvis jeg gerne vil have at mit DVD drev åbner et bestemt
> [...]

Ja, i "denne computer" højreklik på dit DVD-drev og "Åbn med "
vælg så programmet !! (og flueben i "Åbn altid")
John

Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 09-01-05 14:00

John T. <kispus@despammed.com> skrev:
>Ja, i "denne computer" højreklik på
>dit DVD-drev og "Åbn med "
>vælg så programmet !! (og flueben i "Åbn altid")
>John

Jeg har kun "Åbn" som blot åbner skiven, så jeg kan se filerne?
Det er XP Pro.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 09-01-05 14:27

"Jimmy Frederiksen (slet Y1MZJ)" <jimmy@Y1MZJe-frederiksen.dk> skrev i en
meddelelse news:11052757910.366149276078307@dtext.news.tele.dk...

> Jeg har kun "Åbn" som blot åbner skiven, så jeg kan se filerne?
> Det er XP Pro.

Tryk på shift samtidig med højreklik
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 10-01-05 17:14

Paul Østerby Sørensen <paulsmail@ofir.dkFjernmail> skrev:
>Tryk på shift samtidig med højreklik

Det giver desværre samme resultat. Der er ikke et andet sted man
kan rette det?

Mvh

Jimmy