MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
xp -> fjerne "delte dokumenter"
Fra : Dennis Nielsen [9440~

Dato : 07-01-05 17:44

Er det ikke muligt at fjerne denne mappe på en eller anden måde, jeg
bruger den ikke, og kan ikke se hvorfor den skal være der...??

anyone...???

Dennis

Fra : John T.

Dato : 07-01-05 22:41

"Dennis Nielsen [9440]" skrev:
> Er det ikke muligt at fjerne denne mappe på en eller anden måde, jeg
> bruger den ikke, og kan ikke se hvorfor den skal være der...??
> anyone...???
> Dennis

Du kan fjerne ikonet i "denne komputer" på følg. måde:
Start-kør-regedit
HKEY LOCAL MACHINE
SOFTWARE
Microsoft
Windows
CurrentVersion
Explorer
My Computer
NameSpace
Og her ser du en nøgle med navnet:
(59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee)
SLET DENNE NØGLE !!
Luk Regedit og genstart !
Nu er mappen væk.
Hilsen John

Fra : Dennis Nielsen [9440~

Dato : 07-01-05 23:04

John T. skrev:

> Du kan fjerne ikonet i "denne komputer" på følg. måde:
> [...]
NOPE.. Derer ingen nøgle i denne mappe.. !!!

Altså i mappen Namespace...!!

Dennis

Fra : John T.

Dato : 07-01-05 23:54

"Dennis Nielsen [9440]"> NOPE.. Derer ingen nøgle i denne mappe.. !!!

> Altså i mappen Namespace...!!
>
> Dennis

Jeg har lige slette nøglen !
Kører XP-proff.
prøv at søg efter:

Fra : John T.

Dato : 08-01-05 00:03

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> "Dennis Nielsen [9440]"> NOPE.. Derer ingen nøgle i denne mappe.. !!!

Start-kør-regedit
> HKEY LOCAL MACHINE
> SOFTWARE
> Microsoft
> Windows
> CurrentVersion
> Explorer
> My Computer
> NameSpace
DelegateFolders
> Og her ser du en nøgle med navnet:
> (59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee)
> SLET DENNE NØGLE !!

SORRY; JEG GLEMTE EN MAPPE EFTER NAMESPACE !!!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-01-05 00:04

"John T." skriver:

> Start-kør-regedit

Tak, den mappe har irreteret mig længe.

Kan man også komme af med "Dokumenter" og "Billeder"

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : John T.

Dato : 08-01-05 00:24

"Klaus D. Mikkelsen" >> > Og her ser du en nøgle med navnet:

> Tak, den mappe har irreteret mig længe.
>
> Kan man også komme af med "Dokumenter" og "Billeder"
>

> Klaus

Både Dokumenter og delte dokumenter forsvinder,
ved ikke om den næste nr.nøgle gælder mappen billeder,
men du kan da prøve, men aktiver lige din systemgendannelse
først
John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-01-05 00:28

"John T." skriver:

> Både Dokumenter og delte dokumenter forsvinder,

Måske efter reboot ?

> ved ikke om den næste nr.nøgle gælder mappen billeder,
> men du kan da prøve

Nej, der står et eller andet med scanner og kamera.....

Fra : John T.

Dato : 08-01-05 00:35

> "John T." skriver:

> Måske efter reboot ?

> Nej, der står et eller andet med scanner og kamera.....
>

> Klaus

Ja jeg ser nu at der kun er drev tilbage + hvad der er
tilsluttet via USB og hos mig virkede uden at genstarte.
John

Fra : Filip

Dato : 08-01-05 00:01

> Du kan fjerne ikonet i "denne komputer" på følg. måde:
> Start-kør-regedit
> HKEY LOCAL MACHINE
> SOFTWARE
> Microsoft
> Windows
> CurrentVersion
> Explorer
> My Computer
> NameSpace

Du har glemt denne mappe her:
DelegatFolder

> Og her ser du en nøgle med navnet:
> [...]

Filip

Fra : Dennis Nielsen [9440~

Dato : 08-01-05 11:00

John T. skrev:

> Du kan fjerne ikonet i "denne komputer" på følg. måde:
> [...]
Ja SQ disko dasko.... fik skidtet til at virke i "nat" engang...

Takker for det hurtige svar...

Dennis

Fra : John T.

Dato : 08-01-05 11:56

"Dennis Nielsen [9440]" skrev i en meddelelse
> Ja SQ disko dasko.... fik skidtet til at virke i "nat" engang...
>
> Takker for det hurtige svar...
>
> Dennis
Velbekomme Dennis !!!

Da jeg havde fjernet nøglen, kom vinduet til at se sådan ud:

Fik i andre samme resultat ?
John

Fra : Dennis Nielsen [9440~

Dato : 08-01-05 12:05

John T. skrev:

> Velbekomme Dennis !!!
>
> Da jeg havde fjernet nøglen, kom vinduet til at se sådan ud:

> Fik i andre samme resultat ?
> John

Hej John,

jeg kan ikke se "linket"

Dennis

Fra : Filip

Dato : 08-01-05 12:32

> Hej John,
>
> jeg kan ikke se "linket"
>
> Dennis

Heller ikke mig

Filip

Fra : Rudi Stegen

Dato : 08-01-05 14:20

Hej Filip, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

[<news:41dfbadb$0$96765$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>]

> Heller ikke mig

Det er fordi, at John har smidt det i dk.binaer.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : John T.

Dato : 08-01-05 14:35

> Det er fordi, at John har smidt det i dk.binaer.
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi

Ja, det er rigtigt, link er til dk.binaer:

Fra : Filip

Dato : 08-01-05 16:55

> Ja, det er rigtigt, link er til dk.binaer:
>
> Hilsen John

Når jeg trykker på linket får jeg en fejl der siger at det muligvis er
udløbet eller fjernet fra serveren. Det kan jeg ikke gøre noget ved, vel?

Filip

Fra : John T.

Dato : 08-01-05 18:05

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg trykker på linket får jeg en fejl der siger at det muligvis er
> udløbet eller fjernet fra serveren. Det kan jeg ikke gøre noget ved, vel?
>
> Filip

Forstår det ikke !
Når jeg trykker på samme, (herover) er den ok!!! ???
John

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-01-05 18:15

John T. skrev:

> Når jeg trykker på samme, (herover) er den ok!!! ???

Sikkert fordi din standardserver i Outlook Express er en server,
som har adgang til de binære grupper.
Hvis andre bruger en newsserver, som ikke har adgang til de
binære grupper, vil de blot få at vide, at indlægget ikke findes,
når de klikker på linket.

Filip bruger dtext-serveren hos TDC og den har ikke binære grupper.
Hvis linket skal fungere hos ham, skal han have opsat hans Outlook
Express til at bruge <news://news.tele.dk> som standardserver.

--
Hilsen
Madsen

Fra : John T.

Dato : 08-01-05 18:31

> [...]
> Hvis linket skal fungere hos ham, skal han have opsat hans Outlook
> Express til at bruge <news://news.tele.dk> som standardserver.

Fint Madsen, tak for meldingen!!
John