MS Windows
briani 27239
problemer med indbygget administrator-kont~
Fra : Brian Olesen

Dato : 06-01-05 15:43

Hejsa
Min indbyggede administratorkonto er åbenbart i uorden.
Jeg tror nu ikke den betyder så meget, for jeg bruger den aldrig, men jeg
kan ikke få lov til at ændre dens password eller andet. Den siger blot
internal error...

Jeg får ikke lov at slette den, for det kan man ikke påstår den. Er der
noget jeg kan gøre?

Mvh. Brian, som synes det er langt sjovere at løse problemer end bare at
geninstallerer.

Fra : Anders Lund

Dato : 06-01-05 18:17

Brian Olesen wrote:
> Mvh. Brian, som synes det er langt sjovere at løse problemer end bare at
> geninstallerer.

Kan ikke hjælpe dig med problemet - men kun tilslutte mig denne filosofi. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-01-05 11:19

Anders Lund wrote:

> Kan ikke hjælpe dig med problemet - men kun tilslutte mig denne
> filosofi. :)

I er ikke alene

Jeg afhjælper også hellere - det giver en grundig indsigt i OS'et og
dets mærkværdigheder...

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-01-05 11:25

Brian Olesen wrote:

> Jeg får ikke lov at slette den, for det kan man ikke påstår den. Er
> der noget jeg kan gøre?

Jeg mener ellers godt at jeg kan slette Administrator-kontoen i 2000.
Så vidt jeg ved kræver det blot at der er oprettet en alternativ
administrator og at det er denne alternative administrator der fjerner
den defekte. Jeg fik det forklaret af en sys-admin da jeg selv havde
problemer med min administrator-konto (problemstillingen vedr.
nedenstående tråd):

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Olesen

Dato : 07-01-05 16:39

Hej

> [...]
> den defekte. Jeg fik det forklaret af en sys-admin da jeg selv havde
> problemer med min administrator-konto (problemstillingen vedr.

Ja det kan jo godt være, at der måske er lidt forskel der mellem 2000 og xp.
I hvert fald nægter min det. Heldigvis er den bruger jeg normalt benytter
også administrator, så skaden er da til at overse. Blot lidt underlig.

Mvh. Brian

P.S. I øvrigt tak for svarene til alle, som har svaret og som også er vilde
med selv at finde fejlene.