MS Windows
briani 27239
Mangler lyd i Media Player 10 (i XP Home S~
Fra : Martin Sand.

Dato : 06-01-05 00:32

Jeg har købt en CD-Maxi hvor der også ligger en mpg-fil på 220 Mb som er en
musikvideo. Billede og lyd vises fint, hvis jeg afspiller filen i Winamp 5 -
men billedet hakker dog en del. Hvis jeg afspiller den i Windows Media
Player 10, så er der slet ingen lyd på. Billedet er til gengæld fint...
Nogen der kan fortælle hvorfor der ikke er lyd i Media Player?
Det hjælper heller ikke at kopiere filen til harddisken og afspille den
derfra.

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : Brizz

Dato : 06-01-05 00:57

> Nogen der kan fortælle hvorfor der ikke er lyd i Media Player?
> Det hjælper heller ikke at kopiere filen til harddisken og afspille den
> derfra.

Jeg havde det samme problem. Prøv engang og tryk på "mute" knappen i WMP.
Man kan stort set ikke se hvis den er på mute. Det var den hos mig.
Bare lige et tip.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Martin Sand.

Dato : 08-01-05 13:41

Brizz wrote:
> Jeg havde det samme problem. Prøv engang og tryk på "mute" knappen i
> WMP. Man kan stort set ikke se hvis den er på mute. Det var den hos
> mig. Bare lige et tip.

Gæt hvem der er MEGET flov lige nu! hehe
Tak for hjælpen!
Men du har da ret... den mute-knap er da umulig at tyde! Var den ligeså
utydelig i WMP 9? (jeg kan ikke huske det)

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : Brizz

Dato : 09-01-05 18:12

> Gæt hvem der er MEGET flov lige nu! hehe
> Tak for hjælpen!

Hehe...hvis du søger lidt i indlægene ser du et ligende indlæg fra mig hvor
jeg har installeret lydkort om igen og tis og møg. JEg fattede det
simpelthen ikke.

> Men du har da ret... den mute-knap er da umulig at tyde! Var den ligeså
> utydelig i WMP 9? (jeg kan ikke huske det)

Nej der var vist et kryds over.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk