MS Windows
briani 27239
Win XP pro. - Office 2003 pro ??
Fra : edob

Dato : 05-01-05 20:46

Hej NG.

Jeg har netop formateret harddisken og læst alt ind igen. Jeg mangler dog
Office-pakken 2003 pro og den kan jeg ikke installere. Et stykke inde i
installationen afbrydes og der kommer en meddelelse:

"Fejl 1335. Kabinetfilen A2561414.CAB der kræves til denne installation, er
beskadiget og kan ikke bruges. Dette kan skyldes en netværksfejl, en fejl
ved læsningen af CD-ROMen eller et problem med denne pakke."

Prøver jeg igen (har forsøgt flere gange) får jeg samme meddelelse men med
kabinetfilen L3561414.CAB eller L2561429.CAB.

Spørgsmål: Hvad er en kabinetfil ?? - Er det en del af Windows XP ??
Hvis det er, kan styreprogrammet så repareres - hvordan ?? Håber ikke jeg
skal helt forfra med en formatering.

Håber på lidt hjælp til at komme videre.

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-05 20:52

edob skriver:

> [...]
>
> Prøver jeg igen (har forsøgt flere gange) får jeg samme meddelelse men med
> kabinetfilen L3561414.CAB eller L2561429.CAB.

Lidt som en Zip fil, blot en programmet bruger til at installere fra.

Som skrevet har du en ridset CD eller sådan noget...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : edob

Dato : 05-01-05 21:59

> Som skrevet har du en ridset CD eller sådan noget...
>

> Klaus

Hej Klaus.

Jeg tror det faktisk ikke, fordi jeg nu har prøvet med to forskellige
installationsdisketter ( en Office 2000 og en Office 2003). Begge giver
samme fejlmelding et stykke inde i installationen.

V.h. Frank

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-01-05 22:18

Det kan også være dit cdrom drev, som er begyndt at læse dårligt. Kopier
evt. det hele ind på harddisken og prøv at installere derfra i stedet for.

Kurt

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-05 22:20

edob skriver:

> Jeg tror det faktisk ikke, fordi jeg nu har prøvet med to forskellige
> installationsdisketter ( en Office 2000 og en Office 2003). Begge giver
> samme fejlmelding et stykke inde i installationen.

Har du nogen former for antivirus kørende ?

Prøv at kopiere skiverne ind på din harddisk.

Fra : Fjollefrans

Dato : 05-01-05 23:08

> Har du nogen former for antivirus kørende ?
>
> Prøv at kopiere skiverne ind på din harddisk.

og hvis det giver samme fejl kan jeg oplyse om at jeg ikke kan finde nogen
A*.CAB eller L*.CAB filer på mit Office 2003 installationskit (eller Office
2000 for den sags skyld) s¨det lyder da lidt skummelt.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-01-05 01:52

On Wed, 05 Jan 2005 21:58:51 +0100, edob wrote:

> Jeg tror det faktisk ikke, fordi jeg nu har prøvet med to forskellige
> installationsdisketter ( en Office 2000 og en Office 2003). Begge giver
> samme fejlmelding et stykke inde i installationen.

I så fald ville jeg kontakte kundesuppurt og høre hvad det kan være.

De plejer som regel at være kompetente.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : edob

Dato : 06-01-05 16:33

Jeg arbejder stadig med problemet. Har netop prøvet at anvende et andet
cd-drev, med nøjagtig samme resultat.

Har søgt fejlbeskrivelser på google/MS - med beskrivelser på workarounds.
Har stødt på flere udenlandske newsgrupper hvor det selvsamme problem
diskuteres heftigt - uden at nogen har en løsning !!

Metoden med at læse ned på harddisken og installere derfra, er jeg lidt
usikker på at udføre.

Gode ideer modtages med kyshånd.

v.h. frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-01-05 16:49

edob skriver:

> Metoden med at læse ned på harddisken og installere derfra, er jeg lidt
> usikker på at udføre.

Kopier alle filerne ned i et directory på din harddisk og installer
derfra.