MS Windows
briani 27239
Klonede filer
Fra : Bent E.

Dato : 05-01-05 20:17

Jeg har fået EasyCleaner, og synes derfor det er fristende
at gå igang med at fjerne klonede filer.
Det pirrer min ordenssans med de overflødige filer.

Men er der overhovedet nogen grund til at gøre det? hvis det
altså ikke lige er pladsproblemer der er problemet; og
det er det vel ikke med de store HDD vi har i dag.

Bliver computeren hurtigere hvis man fjerner de klonede filer?
Jeg mener at have læst et sted at det bliver den ikke, men er
det nu også rigtigt?

Mvh.
Bent E.

--
ved mail, fjern XYZ

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields

Fra : Anders Lund

Dato : 05-01-05 20:54

Bent E. wrote:
> Bliver computeren hurtigere hvis man fjerner de klonede filer?
> Jeg mener at have læst et sted at det bliver den ikke, men er
> det nu også rigtigt?

Jeg kan heller ikke se hvorfor din computer skulle blive hurtigere, hvis
du har nok plads. Eller jo, i teorien kommer dine data på disken ligge
tættere sammen (efter defragmenteret) hvis du sletter filer. Så bøhøver
læse/skrive hovedet ikke at bevæge sig så meget frem og tilbage. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk