MS Windows
briani 27239
Kan ikke fjerne netkort......
Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 13:25

Hey,

Har lidt bøvl her :
Har Ghostet en maskine og overført image til en ny. Meeeen - der er et andet
netkort i den ny maskine end i den gamle og nu kan jeg ikke fjerne kortet
indefra enhedshåndteringen ej heller opdatere kortet med de tilhørende
drivere. Når jeg forsøger at fjerne kortet siger den "Enheden kan ikke
fjernes. Bruges muligvis til at starte windows med"

Har disabled kortet i BIOS, fjernet alle drivere kortet bruger, været i
regedit og fjerne hvad fjernes kan, men kortet bliver stående i
enhedshåndteringen som"netværkscontroller" med et gult udråbstegn på.

Har så søgt efter "netværkscontroller" i regedit og finder også nogle
strenge hvor det ligger, men dem kan jeg ikke slette. "Nøglen kan ikke
slettes".

Ok så - så exporterer jeg registrereingsdatabasen til en textfil - fjerner
de nøgler jeg ikke før kunne fjerne og vil så importerer filen igen, men så
brokker den sig og siger at der ikke kan opnås adgang til
registreringsdatabasen.

Nogen, der har et godt forslag til hvad man ellers kan gøre ? Altså hvor
svært kan det være ? ))

Takker på forhånd

Mvh,

Sune