MS Windows
briani 27239
Mappe i Outlook Express
Fra : JDA Consult ApS

Dato : 04-01-05 07:42

Har brugt de få helligdage der lige har været til at sidde min nye PC op

Men er lidt irriteret over jeg ikke kan få Outlook Express til at "huske"
hvilken mail mappe jeg sidst var i da programmet blev lukket. Det kunne
programmet på min gamle PC

Men håber der er en der lige kan hjælpe hvor jeg kan ændre dette

På forhånd tak...

Jesper

Fra : Palle

Dato : 04-01-05 09:52

"JDA Consult ApS" <jdaconsult@firma.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Men er lidt irriteret over jeg ikke kan få Outlook Express til at "huske"
> hvilken mail mappe jeg sidst var i da programmet blev lukket. Det kunne

Og det er du sikker på?

Fra : Torben

Dato : 04-01-05 10:12

> [...]
> kunne
> programmet på min gamle PC
>
> Men håber der er en der lige kan hjælpe hvor jeg kan ændre dette

Prøv funktioner - indstillinger - generelt og fjern flueben i, gå
direkte til indbakke ved start.
--
Mvh Torben

Fra : JDA Consult ApS

Dato : 04-01-05 10:30

Hej igen...

Tror jeg formulerede mig lidt forkert Jeg mener at det jeg savner er at
min mappe-sti på den gamle er "foldet" ud for hurtig adgang til nogen
bestemte under mapper. Men hver gang jeg åbner Outlook Express er alle
mapper "foldet" sammen

Jesper

Fra : Calle.

Dato : 04-01-05 14:50

JDA Consult ApS wrote:
> [...]
> adgang til nogen bestemte under mapper. Men hver gang jeg åbner
> Outlook Express er alle mapper "foldet" sammen

funktioner > indstillinger > fanen "æsning" > hak ved "udvid meddellelse
automatisk"

--
Calle.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-01-05 16:15

JDA Consult ApS skriver:

> Har brugt de få helligdage der lige har været til at sidde min nye PC op
>
> Men er lidt irriteret over jeg ikke kan få Outlook Express

Aaaah, må jeg foreslå dig gruppen
NEWS:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe