MS Windows
briani 27239
Quicktime/tray
Fra : Cifly

Dato : 03-01-05 18:08

Hej.

Jeg ville lige høre, om nogen af jer har oplevet samme irreterende situation
som jeg;

- Quicktime starter op i mit tray. Uanset hvad jeg gør, i
registreringsdatabase og i Systemkonfigurationens Start menu (frakobler
den), vender den tilbage efter hver reboot.

Kan ikke hitte nogen feature i Quicktime indstillingerne, hvor jeg kan slå
denne funktion fra.

Vh Cifly

Fra : Gevaldi

Dato : 03-01-05 18:29

"Cifly" skrev
[...]

Prøv MsConfig :)

Vh Cifly

Fra : John T.

Dato : 03-01-05 19:03

"Gevaldi" Skrev:
> Prøv MsConfig :)

Og hvis man nu ikke lige ved hvad det betyder så :
Skriv "msconfig" i din "Start>kør...." og under fanen "Start" fjerner
du fluebenet for det du ikke ønsker skal være med i opstarten !

Så Gevaldi, nu kan alle vist være med,
(også dem der læser med på sidelinien.)
Godt nytår!!
John

Fra : Cifly

Dato : 03-01-05 19:15

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
| den), vender den tilbage efter hver reboot.
|
| Kan ikke hitte nogen feature i Quicktime indstillingerne, hvor jeg kan slå

Har forsøgt i msconfig > Systemkonfiguration > Start

Fra : Jeroen

Dato : 03-01-05 18:41

Have another look... it's there.

http://www.angelfire.com/pop2/littleboy/quicktime/

VH

Fra : Cifly

Dato : 03-01-05 19:13

"Jeroen" <myspam@emp3mail.com> skrev i en meddelelse
| Have another look... it's there.
|
| http://www.angelfire.com/pop2/littleboy/quicktime/
|
| VH
|
| "Cifly" <clauss@postkasse_hxlk.net(fjern_hxlk)> wrote in message

It did the trick - Thx, a lot

Fra : Jeroen

Dato : 03-01-05 20:24

Np :)

Godt nytår.

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 19:26

Cifly wrote:

> [...]
> (frakobler den), vender den tilbage efter hver reboot.
>
> Kan ikke hitte nogen feature i Quicktime indstillingerne, hvor jeg

Når du bliver træt af' at bøvle med QuickTime, så skulle du overveje
denne, som jeg varmt kan anbefale:

http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm

-E.G.

Fra : Cifly

Dato : 03-01-05 20:22

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse

| Når du bliver træt af' at bøvle med QuickTime, så skulle du overveje
| denne, som jeg varmt kan anbefale:
|
| http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm
|
| -E.G.

Det vil jeg kraftigt overveje . Tak.

Fra : Jakob M

Dato : 03-01-05 20:32

> Når du bliver træt af' at bøvle med QuickTime, så skulle du overveje
> denne, som jeg varmt kan anbefale:
>
> http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm

Ditto.

Mvh